Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Service is altijd afhankelijk van de dame in kwestie.

De algemene tendens is gewoon dat het minder is geworden kwa service. Vroeger stonden al die ramen vol op de Geleenstraat en de Doublet. Dat was niet voor niets zo.

Het zijn tegenwoordig allemaal op geldbeluste dames. Die willen hier op korte termijn veel geld verdienen. Die dames snappen gewoon niet hoe het werkt in klandizie opbouwen. Ze werken binnen 10 minuten een klant af. Klant loopt ontevreden de deur uit en komt nooit meer terug bij die dame. Die dame gaat vervolgens weer voor het raam staan en heeft de komende 2 uur geen klant.

In plaats daarvan had ze de klant ook 5 minuten langer of meer service kunnen bieden in de hoop dat de klant de volgende keer weer bij haar terugkomt. Ik ken wel een paar dames in het verleden die op die manier werkte. En dat waren meestal ook de dames die heel veel klanten hadden op een dag.

De vraag is nu eigenlijk kan dat tarief van 50 euro nog wel gehandhaafd kan blijven op de Geleenstraat? In principe zou het moeten stijgen naar 60-70 euro ten opzichte van de Doubletstraat. Er is nog steeds een duidelijk kwaliteitsverschil in uiterlijk tussen de dames op de doublet en de Geleenstraat. Als dat daadwerkelijk gebeurd dan wordt het allemaal nog slechter kwa bezetting op de Geleenstraat.
Ik denk ook dat t tarief flink omhoog moet als je naar de huidige inflatie kijkt. Maar kijk als je een koopwoning bezit met 1-2 ton dan is deze stijging relatief maar als je huurt of net een woning koopt, dan zit je met enorme woonlasten. Ik denk dat de meeste oudere wandelaars (45+) over t algemeen minder last hebben en t gewoon nog goed hebben, ik ben zelf 35 jaar en huur voor 1800€ netto per maand in den haag en kopen lukt niet in me uppie terwijl dit 10 jaar geleden makkelijk lukte. Hierdoor neuk ik minder hoeren dan vroeger
 
Ik zie de zin in van je opmerkingen maar als de mods dat moeten opvolgen dan hebben we 10x zoveel mods nodig.

Ik ben alleen even tussengekomen om in het algemeen denigrerende terminologie en discriminerende opmerkingen aan te kaarten en stil te leggen.
Ja dat het meer werk is snap ik ook wel, maar zoveel nieuwe topics over nieuwe raamdames worden toch niet opgestart?
Het gaat mij erom dat je dan kijkt of "geboorteland" erbij moet of niet.
 
maar zoveel nieuwe topics over nieuwe raamdames worden toch niet opgestart?
Maar waarom zou je dat dan beperken tot "raamdames"? Als je het ergens doet, moet je de lijn doortrekken.

En dan telkens de nationaliteit verwijderen wanneer de kwaliteit onder een bepaald niveau valt, maar wat als daarna de kwaliteit weer omhoog gaat? Of het gewoon heel wisselvallig is (dan goed, dan slecht)? Eenmaal het land gewist, is het ook quasi onmogelijk om het (maanden later) weer toe te voegen want wie onthoudt welke dame van waar kwam?
 
Maar waarom zou je dat dan beperken tot "raamdames"? Als je het ergens doet, moet je de lijn doortrekken.

En dan telkens de nationaliteit verwijderen wanneer de kwaliteit onder een bepaald niveau valt, maar wat als daarna de kwaliteit weer omhoog gaat? Of het gewoon heel wisselvallig is (dan goed, dan slecht)? Eenmaal het land gewist, is het ook quasi onmogelijk om het (maanden later) weer toe te voegen want wie onthoudt welke dame van waar kwam?
Inderdaad die lijn zou je kunnen doortrekken, maar omdat we hier in de raambuurtentopic zijn, begin ik er hier over.

Dat kwaliteit ermee te maken heeft maak jij ervan.
Voor mij is het de vraag of de dame daadwerkelijk uit het land van de topicstarter afkomstig is, dus hoe betrouwbaar is dat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan