Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vermoed dat de Geleenstraat ook wel met een prijsverhoging gaat komen over een tijdje. Het hele leven is veel duurder geworden voor iedereen en de Geleen zit al aardig lang op €50 voor 20min dus die zijn keihard achteruit gelopen in 2 jaar tijd.

In de Doublet is de prijs bijna verdubbeld in 2-3 jaar tijd.
 
Wie is deze Sonja? Ik kom al enige tijd (ruim 7 jaar) in de Haagse straten maar ik zie haar nooit.
Hi, je schrijft sonja eigenlijk als sonia, zij werkt in de avonden zij komt uit kazachstan. Heb vaak triootjes met haar en amber ze zijn vriendinnen van elkaar. Sonia is te herkennen aan haar mooie zwarte haren en leuke babbel, volumineuze rondingen en ze houdt van tattoos.
 
Service is een persoonlijk gevoel en in al de jaren die ik loop zijn ten eerste mijn wensen veranderd, mijn smaak en het bedrag dat ik voor een wippie over heb. De dames die goede service verlenen voor mij zijn op 1 hand te tellen. Ten tweede vind ik dat het prijsverschil tussen de Doub bijna te verwaarlozen is maar ik ben ook niet veeleisend. Voorheen kwam ik voor 50 lekker klaar, tegenwoordig vind ik 70 in orde en 100 als het echt top is. Meer betalen voor een wip vind ik zonde van mijn geld.
 
Inflatie opgeteld is hoger, daarom worden nu weer loonverhogingen geeisd.

Huren, levensmiddelen, energie, brandstof, alle produkten in algemeen, dienstverleningen zijn al 2 jaar hoger en hoger. Raambezetting is lager dan ooit, 40% meer bedrijven gaan failliet etc etc
 
Vind op dit moment de dames in de Doubletstraat te duur tegenover de dames in de Geleen.
Mijn inziens zijn het voornamelijk de Roemeense dames die de hoofdprijs vragen en net zo veel vragen als de dames in de Geleenstraat. De latina's vragen op een paar uitzonderingen na, van wat ik gehoord hebt nog steeds € 40,00 voor een wip.
 
Mijn inziens zijn het voornamelijk de Roemeense dames die de hoofdprijs vragen en net zo veel vragen als de dames in de Geleenstraat. De latina's vragen op een paar uitzonderingen na, van wat ik gehoord hebt nog steeds € 40,00 voor een wip.
Op basis van het uiterlijk zijn de Geleen dames relatief goedkoper, de service zal persoonlijk zijn maar ik moet toch een beetje warm worden van het plaatje wat ik zie.
Ik zie al jaren dezelfde prijzen bij de ramen 50 instap 15 min, 30 half uur, 200 uur en natuurlijk altijd een marge in tijd afhankelijk vd dame, klik etc.
Die ervaring heb ik ook in de Geleenstraat, vooral de Doubletstraat is duurder geworden de laatste jaren, en de dames minder aantrekkelijk.
 
Ik zie al jaren dezelfde prijzen bij de ramen 50 instap 15 min, 30 half uur, 200 uur en natuurlijk altijd een marge in tijd afhankelijk vd dame, klik etc.

Je bedoeld 100 voor een half uur neem ik aan.. Of is een half uur goedkoper dan 15 minuten in Den Haag
En als je dan een jaar lang haar acht uur gaat huren.. is 8 keer 200 keer 7 keer 52 is 582400 euro.
 
Laatst bewerkt:
Mijn inziens zijn het voornamelijk de Roemeense dames die de hoofdprijs vragen en net zo veel vragen als de dames in de Geleenstraat. De latina's vragen op een paar uitzonderingen na, van wat ik gehoord hebt nog steeds € 40,00 voor een wip.
In de Geleen is de prijs/kwaliteit verhouding natuurlijk het best.
Bloedmooi of gewoon voor 50 euro een volledig pakket.
Voor mij is dat met zoenen en beffen erbij.
Pzc ken ik ze niet.
In de Doublet is soms alles mogelijk voor 40, vooral bij de latina's.
Helemaal als je ze al wat langer kent.
Dit zijn in ieder geval mijn ervaringen.
 
Op basis van het uiterlijk zijn de Geleen dames relatief goedkoper, de service zal persoonlijk zijn maar ik moet toch een beetje warm worden van het plaatje wat ik zie.

Die ervaring heb ik ook in de Geleenstraat, vooral de Doubletstraat is duurder geworden de laatste jaren, en de dames minder aantrekkelijk.
Weet iemand hoe het zit met de huur die de Dames moeten betalen? Hoe veel is die gestegen, wat betalen ze nu in Geleen/Hunze en Doublet?
 
In de Geleenstraat vind ik de prijs-kwaliteitverhouding goed in orde. En de ene prijsverhoging is de andere niet. Veel van mijn Oost-Europese dames in de privé ontvangst zijn binnen pakweg één jaar van €120/30 naar €150/30 en zelfs €180/30 geschoven. Dat zijn imo excessieve verhogingen, deze dames zien mij niet meer terug.
 
In de Doublet is soms alles mogelijk voor 40, vooral bij de latina's.
Helemaal als je ze al wat langer kent.
Dit zijn in ieder geval mijn ervaringen.
Dat is ook waar ik op doelde.
Wat alleen jammer is, dat het nog steeds de zelfde kliek latina.s is, die er een jaar of 7 a 8 of nog langer er ook al stonden. Sommige zagen er toen best lekker uit, maar zijn inmiddels al ver over de houdbaarheidsdatum heen.
Paar weken geleden nog even een kijkje genomen in de Doublet, maar kon toch geen lekkere aantrekkelijke meid vinden, waar ik mijn nazaatjes aan kwijt kon.
Geleenstraat is niet mijn ding, ik heb helemaal niks met die voornamelijk Roemeense dames, als je er een ken, ken je ze allemaal. Weinig spannends aan.
 
Laatst bewerkt:
Dat is ook waar ik op doelde.
Wat alleen jammer is, dat het nog steeds de zelfde kliek latina.s is, die er een jaar of 7 a 8 of nog langer er ook al stonden. Sommige zagen er toen best lekker uit, maar zijn inmiddels al ver over de houdbaarheidsdatum heen.
Paar weken geleden nog even een kijkje genomen in de Doublet, maar kon toch geen lekkere aantrekkelijke meid vinden, waar ik mijn nazaatjes aan kwijt kon.
Geleenstraat is niet mijn ding, ik heb helemaal niks met die voornamelijk Roemeense dames, als je er een ken, ken je ze allemaal. Weinig spannends aan.

Vroeger zaten er nog wel een paar leuke Nederlandse dames op de Geleen. Nathalie, Gina en nog een paar. Dat was best wel oke. Nu zie je ze niet meer. Ik ken ook nog een periode van dames uit het hoge noorden (zweden noorwegen ofzo). Die waren best ook wel top. Je ziet op dit moment weinig variatie meer op de Geleenstraat. Dat was vroeger anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan