Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De kans dat je een slechte service krijgt is bij deze etnische bevolkingsgroep groter dan bij regulieren Roemeense of Bulgaarse meiden. Het is niet voor niks dat deze bevolkingsgroep een slechte naam heeft.
En waarom zou je het beestje niet bij de naam mogen noemen, ook als is dat wellicht denigrerend voor hun. Ik vermoed als je ze Roma of Sinti gaat benoemen een groot deel hier niet weet waar je het over hebt.
Kennelijk heeft Fausto hier dus deugdelijk onderzoek naar gedaan. Verrassend dat de Hongaarse Roma volgens Fausto hier dus buiten lijken te vallen😁zou Fausto kunnen zien wie Roma zijn? Aan de uiterlijke kenmerken? getint, zwart haar, bruine ogen? 🤔Slechte service krijg ik bij ajax-fans. Maar die refereren weer naar een andere bevolkingsgroep 🤣🙏
 
De kans dat je een slechte service krijgt is bij deze etnische bevolkingsgroep groter dan bij regulieren Roemeense of Bulgaarse meiden. Het is niet voor niks dat deze bevolkingsgroep een slechte naam heeft.
En waarom zou je het beestje niet bij de naam mogen noemen, ook als is dat wellicht denigrerend voor hun. Ik vermoed als je ze Roma of Sinti gaat benoemen een groot deel hier niet weet waar je het over hebt.
Ik heb nergens een rapport gezien met kansen op slechte service. Zou je dat met mij kunnen delen? Zonder dusdanig grondig onderzoek is deze opvatting subjectief. Volgens mij hangt service ook af van andere factoren. Het is een beetje alsof je zegt dat alle turken altijd overdreven toeteren- niet alle turken toeteren naar verhouding meer. Kijk ik val je niet aan he vriend ik ben het vaak met jou eens maar hierover verschillen we van mening. Ik ben door een paar van die "zigeneuers" wel super lekker klaargekomen. Ik mag ze wel haha het zijn fantastische hoeren.
 
Ik ben door een paar van die "zigeneuers" wel super lekker klaargekomen

Het is algemeen bekend dat de kans op een slechte ervaring bij een "zigeuner" dame groter is dan bij een niet zigeuner dame. De panden 10 en 12 staan bekend als panden waar meiden in zitten waar de kans op een slechte service groot is, dat is geen publiek geheim en hier is al vaker over geschreven. En wel toevallig dat dit vaak allemaal dames zijn met zigeunerbloed.
Uiteraard zijn er ook dames uit die etniciteit die wel goede service verlenen, ik denk dan bijvoorbeeld aan Andra, die volgens velen een goede dienst verlening levert.
Ik laat het verder hier maar even bij. Maar in ieder geval is dat volk niet mijn cup of tea
 
Laatst bewerkt:
Het is algemeen bekend dat de kans op een slechte ervaring bij een "zigeuner" dame groter is dan bij een niet zigeuner dame. De panden 10 en 12 staan bekend als panden waar meiden in zitten waar de kans op een slechte service groot is, dat is geen publiek geheim en hier is al vaker over geschreven. En wel toevallig dat dit vaak allemaal dames zijn met zigeunerbloed.
Uiteraard zijn er ook dames uit die etniciteit die wel goede service verlenen, ik denk dan bijvoorbeeld aan Andra, die volgens velen een goede dienst verlening levert.
Ik laat het verder hier maar even bij. Maar in ieder geval is dat volk niet mijn cup of tea
Ik ben het met je eens dat de ramen 10 en 12 zeer slecht zijn, die dames kijk ik ook nooit aan😆. Ik snap je associatie daarom ook met dat "volk" en dat is menselijk denk ik.Als mens groeperen wij ervaringen vaak op uiterlijke kenmerken maar je geeft een mooi voorbeeld van een dame (Andra) die totaal niet zo is, of denk aan Lori/ Ruby/ Maya, dat zijn echte toppers en die maken ook deel uit van dat "volk". Ik denk gewoon dat we weer een vaste TMM rubriek moeten toevoegen naast de Algemeen forum want dan hoef ik voor de raam van de dames niet mijn notitieblok te openen waar ik alle TMM'ers per straat in vastleg😆
 
Terug
Bovenaan Onderaan