Praat je toch over een jaartje of 250 aan levenservaring!Over oudere Latina's gesproken, pas nog Dora, (Oma) Elsa, Manuela en Ingrid gespot.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPraat je toch over een jaartje of 250 aan levenservaring!Over oudere Latina's gesproken, pas nog Dora, (Oma) Elsa, Manuela en Ingrid gespot.
Met plezier Paulus!Dan ga je toch lekker naar Duisburg als je dat beter vindt!
Ik had een weekend flex abonnement voor €18 (dat was een NS actie)ik kon onbeperkt reizen door heel NL van vrijdagavond 18:30 tot maandag 04:00 uur. Denk je dat ik volle pond ga betalen voor een retour ticket voor 1 plaats als ik voor minder geld door heel NL kan reizen.bewaar dan je treinritje naar den haag en ga naar je duisburg toe. kan je daar neuken en is alles beter voor je. want van de reiskosten kan je al neuken toch in het geweldige duisburg. ook beter voor het milieu. geld geef jij toch niet uit in den haag wtf doe je hier dan? uitschelden? weer een bewijs dat je nauwelijks in den haag bent geweest. een hagenees scheld op een andere manier. het haagse forum is beter af zonder jouw negatieve gelul.
De Maya met de grote schaamlippen, althans zo staat ze bekend, of bedoel je iemand anders?Zou iemand een bericht kunnen delen als de blonde Roemeense Maya er weer is in doublet?
Dan ga je er van uit dat ze op hun 18e begonnen zijnPraat je toch over een jaartje of 250 aan levenservaring!
van Maya zijn wel een aantal recensies geschreven.Vind haar schaamlippen wel meevallen, die blonde maya met strak lichaam, denk wel dat ze 40jaar is, niet diegene op t krukje, ze was 4 weken op 22ak3 ofzo en als camila terugkomt ook graag laten weten (die was eerst op 75k4 6 weken terug). Die camila kan ik ook geen review over vinden, kan iemand die delen als ie er is? Bij voorbaat dank
"terecht" ja, ik zat echt max 10 minuten binnen. M'n gemiddelde ervaring wordt wel vaak van tevoren gezegd dat het bijna tijd is, en wordt er een poging gedaan om met de hand af te maken.Als het echt de laatste 2 minuten waren terecht, je verwacht te veel als je meer wil dan je voor betaalt
Zitten ook hele aardige tussen. Ben even vaak belazerd door Nederlandse dames, over het algemeen zijn alle jonge dvp's wat arrogant. Heb ook hele slechte ervaringen gehad met jonge latina's.
Echt waardeloos als je zulke dames bezoekt, dan kan je toch helemaal niet genieten.
Dames die meer met de tijd bezig zijn inplaats de klant een leuke ervaring te geven is echt een TMM!
Ik vind dat de Doubletstraat sws zwaar achteruit is gegaan, dames die 50 vragen en dan nog voor elk extra 20 betalen, vind ik echt niet matchen voor Doubletstraat.
De dames die dat vragen beseffen volgens mij niet eens dat het eigenlijk de goedkoopste raambuurt met de minst knappe dames van NL is.
Al die Roemeense/gypsies dames die doen alsof ze heel wat zijn en denken dat ze beter zijn dan ons, terwijl ze helemaal niets voor stellen, flikker toch op man. Ik kan er echt slecht tegen, ze komen hier in NL met een arrogante gedrag en alles, ze moeten eigenlijk Roemenen het land niet eens binnen laten, ze komen hier ook vaak om te bedelen, stelen, zoeken naar neppe liefde om uiteindelijk geld af te pakken van de partner en vervolgens er van door te gaan naar hun thuisland, rot volk dat het is.
Goede vraag, heb haar ook niet meer gespotWeet iemand of Deborah (Doubletstraat 77) nog werkt?
Goede vraag, heb haar ook niet meer gespot
Mischien een stome vraag maar hoe herken je een Roemeense zigeuner meisje ?Echt waardeloos als je zulke dames bezoekt, dan kan je toch helemaal niet genieten.
Dames die meer met de tijd bezig zijn inplaats de klant een leuke ervaring te geven is echt een TMM!
Ik vind dat de Doubletstraat sws zwaar achteruit is gegaan, dames die 50 vragen en dan nog voor elk extra 20 betalen, vind ik echt niet matchen voor Doubletstraat.
De dames die dat vragen beseffen volgens mij niet eens dat het eigenlijk de goedkoopste raambuurt met de minst knappe dames van NL is.
Al die Roemeense/gypsies dames die doen alsof ze heel wat zijn en denken dat ze beter zijn dan ons, terwijl ze helemaal niets voor stellen, flikker toch op man. Ik kan er echt slecht tegen, ze komen hier in NL met een arrogante gedrag en alles, ze moeten eigenlijk Roemenen het land niet eens binnen laten, ze komen hier ook vaak om te bedelen, stelen, zoeken naar neppe liefde om uiteindelijk geld af te pakken van de partner en vervolgens er van door te gaan naar hun thuisland, rot volk dat het is.
Veel klanten ook... maar je komt vd sexAhah ja echt eh, ze denken ook echt dat we achterlijk zijn en ons alles kan wijs maken met hun leugens en niet het verschil kunnen zien, mij hou je echt niet voor de gek hoor!
Veel dvp's geloven gwn in hun eigen leugens , echt ongelooflijk.
Vooral aan de huidskleur. Ze hebben een specifieke tint, een zelfde soort tint die je bij mensen uit India ziet, want dat is waar zigeuners oorspronkelijk vandaag komen.Mischien een stome vraag maar hoe herken je een Roemeense zigeuner meisje ?
Ze is sinds dit weekend weer aanwezig vanaf 09.30Maya van 39 k2 met naambordje gisteren nog niet gezien
Zou je er geen zorgen om maken. Ik denk dat andra, lori en nog een paar andere dames die goede service bieden uit de straten in den haag ook zigeuners zijn.Mischien een stome vraag maar hoe herken je een Roemeense zigeuner meisje ?
Roma of Sinti slaat direct op zigeuners. Als je aan een raamdame aan het raam vraagt of zij Sinti of Roma is, ga je geen leuke ontvangst krijgen. Dat de term zigeuner beladen is ben ik met je eens.De term "zigeuners" wordt tegenwoordig als denigrerend beschouwd. De betere term is "Roma" of "Sinti". Laat ons deze termen hier vanaf nu gebruiken.
BigBenny (mod)
Gearriveerd...Ja, ze komt eraan.
Absoluut mee eens! Laten we geen denigrerende termen gebruiken. Deze prachtige dames verdienen respect en zeker vanuit ons.Roma of Sinti slaat direct op zigeuners. Als je aan een raamdame aan het raam vraagt of zij Sinti of Roma is, ga je geen leuke ontvangst krijgen. Dat de term zigeuner beladen is ben ik met je eens.
Mijn voorstel: zeg gewoon dat zij Bulgaars of Roemeens is.
De kans dat je een slechte service krijgt is bij deze etnische bevolkingsgroep groter dan bij regulieren Roemeense of Bulgaarse meiden. Het is niet voor niks dat deze bevolkingsgroep een slechte naam heeft.Deze prachtige dames verdienen respect en zeker vanuit ons.