Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan ga je toch lekker naar Duisburg als je dat beter vindt!
Met plezier Paulus!😁
bewaar dan je treinritje naar den haag en ga naar je duisburg toe. kan je daar neuken en is alles beter voor je. want van de reiskosten kan je al neuken toch in het geweldige duisburg. ook beter voor het milieu. geld geef jij toch niet uit in den haag wtf doe je hier dan? uitschelden? weer een bewijs dat je nauwelijks in den haag bent geweest. een hagenees scheld op een andere manier. het haagse forum is beter af zonder jouw negatieve gelul.
Ik had een weekend flex abonnement voor €18 (dat was een NS actie)ik kon onbeperkt reizen door heel NL van vrijdagavond 18:30 tot maandag 04:00 uur. Denk je dat ik volle pond ga betalen voor een retour ticket voor 1 plaats als ik voor minder geld door heel NL kan reizen.

Ik was afgelopen Juni na een jaar weer in Doublet en Geleen omdat ik gwn nieuwsgierig was hoe het nu daar is en ik had toen Kim met die dikke kont geneukt bij 12k4 en 2 weken geleden had ik 2 dames geneukt in Doubletstraat beide gewoon goede service, dus ik heb mijn geld wel uitgegeven.
En jij bent degene die hier mij loopt uit te schelden, ik scheld helemaal niemand uit.
Maar aan jou berichten te zien weet ik al hoelaat het is, jij voelt je geconfronteerd omdat je uit Den Haag komt en daar blijkbaar trots op bent en ik een mening geeft wat niet positief is over de dvp's en prijzen in Doubletstraat, dat kan ik gwn aan jou berichten merken.
En sinds vorig jaar Augustus tot nu toe ben ik nauwelijks in Den Haag maar daarvoor was ik er wel regelmatig, dus stop met dingen invullen voor een ander.

Ik ben blij als ze binnenkort de raambuurten in Den Haag kunnen sluiten, want bewoners hebben al jaren lang overlast van de bezoekers.
Je weet zelf dat er in Doubletstraat bezoekers zijn beroofd en steekincidenten zijn plaats gevonden een dvp ooit is vermoord en in de grachten is gegooid achter de Doubletstraat.
 
Vind haar schaamlippen wel meevallen, die blonde maya met strak lichaam, denk wel dat ze 40jaar is, niet diegene op t krukje, ze was 4 weken op 22ak3 ofzo en als camila terugkomt ook graag laten weten (die was eerst op 75k4 6 weken terug). Die camila kan ik ook geen review over vinden, kan iemand die delen als ie er is? Bij voorbaat dank
 
Laatst bewerkt:
Vind haar schaamlippen wel meevallen, die blonde maya met strak lichaam, denk wel dat ze 40jaar is, niet diegene op t krukje, ze was 4 weken op 22ak3 ofzo en als camila terugkomt ook graag laten weten (die was eerst op 75k4 6 weken terug). Die camila kan ik ook geen review over vinden, kan iemand die delen als ie er is? Bij voorbaat dank
van Maya zijn wel een aantal recensies geschreven.

 
Klopt ik heb ook een 1 recensie geschreven - zij is echt top! Weet alleen niet wanneer ze terug is. Ik bedoel met camila die jonge meid die weleens rechts van alessia of alexia (tmm) is op doublet 75k4 of k5. Echt een bloedmooie jonge dominicaanse die top service gaf aan mij eind augustus 2024. Haar hygiene was echt in orde en ze pijpte me ook ff zonder condoom
 
Als het echt de laatste 2 minuten waren terecht, je verwacht te veel als je meer wil dan je voor betaalt

Zitten ook hele aardige tussen. Ben even vaak belazerd door Nederlandse dames, over het algemeen zijn alle jonge dvp's wat arrogant. Heb ook hele slechte ervaringen gehad met jonge latina's.
"terecht" ja, ik zat echt max 10 minuten binnen. M'n gemiddelde ervaring wordt wel vaak van tevoren gezegd dat het bijna tijd is, en wordt er een poging gedaan om met de hand af te maken.

Buiten intiem, was ze ook erg aso, weinig zeggen en koudbloedig. Nadat de tijd op was , zat ze gewoon handzeep verpakking te lezen terwijl ik me aankleedde. Stel dat ik meer had betaald, zou ik echt geen betere behandeling krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan