Ik weet niet waar jij last van hebt, hoezo vul je dingen zomaar over mij in en moet je mij uitschelden? misschien zit je te veel aan de cocaïne ofzo.
Maar je voelt je wel heel erg aangevallen als ik zie wat voor woorden jij allemaal gebruikt.
Jij kan blijkbaar niet goed lezen, ik heb nergens gezegd dat een TMM automatisch een Roemeense dame is en ik scheer niet alle Roemeense dames over 1 kam, dat maak jij er allemaal van.
Ik heb toch gezegd dat ik ook hele goede Roemeense dames hebt gehad, maar die moet je ook maar treffen.
Ik kwam in de Doubletstraat zelfs toen het nog €25 was dus slik je woorden maar weer terug met je 2 keer in Doubletstraat geweest.
"Zonder Roemeense vrouwen kan je niet eens neuken" zegt die
, er zijn ook andere nationaliteiten dan alleen Roemeense dvp's, dus met andere woorden beweer je dat alleen Roemeense dames als sekswerkers werken.
Zonder dit forum had je precies wat je naar mij toe hebt geschreven niet eens durven te zeggen in mijn gezicht als je mij zou tegen komen, inplaats van tof te doen en een grote mond te geven achter jou schermpje, lekker makkelijk eh.
Ik spreek gewoon de waarheid over de Doubletstraat en het gedrag van de meeste (niet allemaal) Roemeense of gypsie dames.
Duisburg is toch veel beter qua dames en prijzen en wandelen, zelfs de kamers zijn beter.
Ga jij maar lekker in dat gore stink urine geur Doubletstraat met onvriendelijke dames die grotensdeels alleen maar "geen interesse houding of high attitude " uitstralen bezoeken en €40/50 of meer betalen voor een dame waar je voor zulke prijzen al veel betere en knappere dames kan bezoeken in Duisburg.