Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb nog nooit zoiets meegemaakt dat de "laatste 2 minuten" pak ze haar mobiel en legt ze het voor haar neus. En zodra het tijd is, trok ze weg van mij en zei sorry baby time is up. Do you want to extend?
WTF
Echt waardeloos als je zulke dames bezoekt, dan kan je toch helemaal niet genieten.
Dames die meer met de tijd bezig zijn inplaats de klant een leuke ervaring te geven is echt een TMM!
Ik vind dat de Doubletstraat sws zwaar achteruit is gegaan, dames die 50 vragen en dan nog voor elk extra 20 betalen, vind ik echt niet matchen voor Doubletstraat.
De dames die dat vragen beseffen volgens mij niet eens dat het eigenlijk de goedkoopste raambuurt met de minst knappe dames van NL is.
Al die Roemeense/gypsies dames die doen alsof ze heel wat zijn en denken dat ze beter zijn dan ons, terwijl ze helemaal niets voor stellen, flikker toch op man. Ik kan er echt slecht tegen, ze komen hier in NL met een arrogante gedrag en alles, ze moeten eigenlijk Roemenen het land niet eens binnen laten, ze komen hier ook vaak om te bedelen, stelen, zoeken naar neppe liefde om uiteindelijk geld af te pakken van de partner en vervolgens er van door te gaan naar hun thuisland, rot volk dat het is.
 
In meeste geval m'n matige/slechtere ervaringen werd ik vroegtijdig gewaarschuwd dat het bijna tijd is. En dan wordt het met de hand afgemaakt, daar ben ik gewend aan.

Maar jezus, ik was half in haar tijdens doggy en had ze mobiel voor haar en bleef de klok aan kijken tot het tijd was. Erna super awkward in de kamer toen ik nee zei tegen bijbetalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan