Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat betekent CIM? condoom in mond? Ik zie die afkorting ook vaak voorbij komen
 
Hier een redelijk complete lijst met afkortingen voor wandelaars en dames:

 
Voor de geïnteresseerden in Betty (NL) :

Morgen zal ze weer (met rood hartje voor het raam) aanwezig zijn op de Hunsestraat (51 k5) tussen 9 en 14 uur.


Helaas tot nu toe alleen op de dinsdagen 😭

 
Laatst bewerkt:
Er zijn ook een hoop meiden, die om deze reden, niet s'avonds willen werken, vanwege dat gespuis.
Helaas moet ik er wel bij zeggen, dat dit bijna allemaal mannen betreft met een migratieachtergrond.
Ik kom er vaak 's avonds en heb dit nog nooit meegemaakt. De dames werken juist graag 's avonds. Geen idee waarom bepaalde mensen de hele tijd overdrijven, ook met buitenlandse mensen totaal geen problemen ervaren in beide straten
Dus 's avonds zouden de dames een pimp moeten hebben, iets wat de overheid wil voorkomen....
Nogmaals, jullie gooien je eigen glazen in door te doen alsof de straten onveilig zijn door "de buitenlanders". Jullie geven alleen de gemeente een excuus om de boel dicht te gooien.

Wat bereik je ermee? Dat een paar wandelaars 's avonds niet durven te komen? Hopen dat we buitenlanders gaan haten? Droevig
 
Laatst bewerkt:
Ik kom er vaak 's avonds en heb dit nog nooit meegemaakt. De dames werken juist graag 's avonds. Geen idee waarom bepaalde mensen de hele tijd overdrijven, ook met buitenlandse mensen totaal geen problemen ervaren in beide straten

Nogmaals, jullie gooien je eigen glazen in door te doen alsof de straten onveilig zijn door "de buitenlanders". Jullie geven alleen de gemeente een excuus om de boel dicht te gooien.

Wat bereik je ermee? Dat een paar wandelaars 's avonds niet durven te komen? Hopen dat we buitenlanders gaan haten? Droevig
Hi Haris,
Ik ben het wel met Fausto eens - het is niet zo dat het onveilig is (er is geen politie nodig ofzo en er is ook geen fysiek geweld) maar er zijn er een hoop die alleen maar wandelen en de meiden
lastigvallen. Begrijp jij arabisch of turks? Ik versta zelf beide en ik hoor wat er gezegd wordt - wil je dat ik voorbeelden geef van wat er allemaal gezegd wordt? Dit merk ik wel meer bij doublet dan bij geleen en enkel savonds. Let op: dit gaat dus niet om alle buitenlanders maar om bepaalde groepjes die de meiden lastigvallen.

Zelf ben ik erg beschaafd en netjes maar ik wandel niet graag savonds omdat t onderscheid tussen mij en die halfgare niet te zien is voor de meiden. En juist dat is rot, vooral voor de buitenlandse mannen die de meiden met respect behandelen.
 
Laatst bewerkt:
Werd verleden week ook ''lastiggevallen'' door een knakker die iedereen om kleingeld vroeg, Nederlands, grijs lang haar met pet en bril.
Wat zijn de werktijden van Jenny, Rose Passage k09?
Zie haar eigenlijk nooit maar schijnt nog wel aktief te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan