Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKunt u na uw bezoek een recensie schrijven?Zijn er nu Oostblok dames 20-30 in de Geleen? Is uur rijden dus vraag het daarom na. Bedankt
welk toppertje heb jij dan bezocht broeder?Het was weer tijd voor de zoveelste etappe van de Tour de Doublet.
Ik was op jacht naar Laura (Roe) maar haar werkplek zag er verlaten uit.
Uiteindelijk bij een andere toppertje beland, die ik hier eerder weleens heb gerecenseerd.
Weet iemand of Laura (Roe) nog aanwezig is?
Iedereen heeft niet altijd de zelfde verhaal.Ja al heel lang niet gezien. Was toch waardeloze service bij haar, ben ooit belazerd door haar. Veel te harde pijpbeurt. Maar ze is meer geschikt om anaal te nemen las ik achteraf, dat doe ik niet
Ralucawelk toppertje heb jij dan bezocht broeder?
Weet je toevallig wanneer ze terug is?Wel op zaterdag, maar momenteel met vakantie.
Hoe is de bezetting verder vandaag Paulus? Ruru, BB Kelly, Sandra aanwezig?Nee, ik meld het hier als ze er weer is.
"Hard to get pose", vaker meegemaakt. Haar aandacht trekken, wel geduld hebben, en mee spelen, dan moet he5 goed komen., succesLiep in Doublet. Staat een mooie dame op 26a k3 . Echter ze gunt je geen blik. Blond haar en een lak/ leer jarretel.
Iemand ervaring?
Sandra is aanwezig.Hoe is de bezetting verder vandaag Paulus? Ruru, BB Kelly, Sandra aanwezig?
Dan had je naar de Doublet moeten gaan op de woensdagavond. Om van te huilen...huidige bezetting is te triest voor woorden
Het was te triest voor woorden en vooral nadat Erika op 24k2 klanten afwees en het belangrijker vond met haar collega's te babbelen. Blijkbaar is door haar populariteit het ego te groot geworden, wie weet. Dan krijg je dit soort dingen. Tja, dan begeef je je snel naar Geleen waar de kans op een wip vele malen groter is.Dus het is niet veel soeps vandaag in de Doub? Beter iets anders verzinnen voor vanavond?