Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet was te triest voor woorden en vooral nadat Erika op 24k2 klanten afwees en het belangrijker vond met haar collega's te babbelen. Blijkbaar is door haar populariteit het ego te groot geworden, wie weet. Dan krijg je dit soort dingen. Tja, dan begeef je je snel naar Geleen waar de kans op een wip vele malen groter is.Dus het is niet veel soeps vandaag in de Doub? Beter iets anders verzinnen voor vanavond?
Zou het haar kunnen zijn?Ik zag donderdag middag op de kamer geleenstraat 23 k11, (dat is de kamer naast Alice) een dame met zwart haar. Beetje oosters uiterlijk. Rond 25-30 jaar.
Weet iemand wie dat is? Volgens mij stond ze tijdje geleden ook in de kamer van Diana.
Is met vakantie.Is Diana van geleen 23K2 nog actief of alweer met vakantie? Zag van de week geen naambordje.
Dank je, maar dat is haar niet. Andra heb uk tijdje niet meer gezienZou het haar kunnen zijn?
Recensie - Andra, Den Haag, Geleenstraat 23 k11
Staat al enkele maandjes, heeft voorheen in Brussel gewerkt. Nieuwsgierig geworden door haar geile uiterlijk met gebruinde huid en tepelpiercings, maar alles is nogal plichtmatig. Je mag niet te dichtbij komen. Borsten aanraken vind ze niet heel fijn, tussen de benen al helemaal niet. Prima...www.girlsreview.nl
Heb ik gisteravond nog gezien op 23 k11Dank je, maar dat is haar niet. Andra heb uk tijdje niet meer gezien
Ik dacht dat Andra overdag werkte. Misschien heb ik verkeerd gekeken. Dank je voor de info.Heb ik gisteravond nog gezien op 23 k11
Selena van Geleen nr. 45 vraagt 100 voor een half uur en als je haar wil likken (rimmen of beffen) is dat 50 euro meer.Als 50 euro bijbetalen voor beffen het nieuwe normaal is voor een aantal dames zie topic Madelina.
ZIjn er meer wandelaars die dezelfde ervaring hebben?
1 van mijn favoriete dames Bulgaarse Suzanne stond hier voorheen maar ik heb haar al een half jaar niet meer gezien helaas ,laatste tijd staat hier een licht getinte en licht curvy latina van ong 30 jaar oud in de avond shiftHallo jongens! wie was de dame bij doublet 38 K2 vanavond?
Ik zag laatst een glimps en ze leek Mooi ....lijkt altijd bezet.....wordt ook wel nieuwsgierigGeleenstraat deur 122
Denk kamer 2 ? Weet het niet zeker
Er bordje met een Kat
Bedankt!1 van mijn favoriete dames Bulgaarse Suzanne stond hier voorheen maar ik heb haar al een half jaar niet meer gezien helaas ,laatste tijd staat hier een licht getinte en licht curvy latina van ong 30 jaar oud in de avond shift
ik weet niks van deze dame ,heb haar op meerdere kamers zien staan laatste tijd dus op dit adres,nog geen recensie van gezien ..Bedankt!
Weet je haar naam of hoe laat of welke dagen ze werkt? Ik heb haar vrijdag niet gezien...
Met zwart lang haar en wat tatooWie staat er in de kamer van Krasi?
Slank grietje uit Roemenie.
Iemand die weet wie het is?
Hoi Paulus, Ruby 128k1 heb ik lange tijd niet meer gezien . Is ze er nog wel eens ? Laatste keer zei ze dat ze naar Groningen ging… Gr VoorburgVandaag Katy 72 bp k1, Kendra 122 k11, Ruby 128 k1 en Eva, Hunsestraat 2b k2.
En Rose van 126 is er ook.