Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZie mijn recensie komt die van jou erbij ?Ik was gisteravond bij Maya (weet niet of je het zo schrijft) op Geleenstraat 110. Kamer 4, 5 of 6 vanaf de straat gezien, dat weet ik niet meer precies.
Ze is Roemeens, ik gok rond de 30 jaar, donkerbruin/zwart haar, grote (siliconen) borsten en een hele vriendelijke lach. Service was ook goed.
Ik kan wel recensies over Maya vinden, maar de leeftijd (35-45) en haarkleur (blond) komen niet overeen.
Is dit dezelfde dame? Iemand die meer weet?
Waarom in Den Haag Algemeen, dit is geen raamprostitutie?Zondag 5 dames - Sexy Susi en friends in Den Haag
20 oktober – Sexy Susi, Jade 4 Love, Donna, Jaimi en jade (EXTRA DAME JAIMIE) Sexy Susi is weer in het Haagse en deze keer samen met mega silicon...www.sexjobs.nl
Iemand aanwezig de 16e line up ziet er lekker uit!
Sorry verkeerde forumWaarom in Den Haag Algemeen, dit is geen raamprostitutie?
Gisteren gezien beneden k4 of 5Weet iemand of Stella aanwezig is van doubletstraat 75 boven kamer 11 gelijk na die grote spiegel?
Natuurlijk zit daar wel Oost Europees bijIn ieder geval zijn er op dat tijdstip nog weinig dames in de Geleenstraat.
In de Doubletstraat zullen er wat meer zijn, maar of daar op dat tijdstip veel Oost-Europese dames bij zijn?
Als je een telefoonnummer hebt van een van die dames kan je wellicht wat vroeger afspreken. Maar voor elven tref je de schoonmaakploegBedankt mannen dan ga ik tegen 11-12 uur wel. Thanks
Weet iemand hoe de bezetting is doordeweeks overdag zeg tussen 9-10 uur? Zijn er dan al wat oost europese dames tussen 20-30 jaar actief? Of moet je dan echt later in de ochtend komen? Dit ivm een andere afspraak toevallig in Den Haag
De Hongaarse Szilvia al erg vroeg aanwezig ergens bij k8. Rond 9.30 start de hongaarse MiLF Sandra k35. Blond, rond de 1.80.Wat @Paulus2 zegt.
In de Geleen is het om die tijd uitgestorven.
In de Doub is wel wat leven maar alleen een paar oudere latina's.
De jonge oostblok meiden komen later want die slapen lekker uit.
Ze komen meestal pas rond het middaguur slaperig de straat in gelopen.
Een enkele uitzondering uitgesloten, zoals bv Szilvia.
Momenteel allebei met vakantie.Of een Camila, of een Elusabeth