Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn BB Kelly? Heb je die gezien?Momenteel aanwezig, Geleenstraat 98 k2.
Was het vandaag druk in de geleenstraat?Nee, die is er niet, net als donderdag.
Ja k stond op het punt te vertrekken dus k wilde nog vragen want hij was daar net, heb een hekel drukte.Lol is dat belangrijk, hoe het was?
Ik had het dus over de "vraag" kant. Echt droevig, een hoop nietsnutten die de dames enkel lastigvallen, geld hebben ze niet of zijn te gierig. Zonder intentie om mogelijk naar binnen te gaan toch "baby" dit dat, sukkels.Zonder drukte in aanbod valt er weinig te beleven
Gisteren was ze er nog.
Werkt momenteel in Amsterdam RuysdaelkadeKlopt maar ergens gelezen de Gabriella die ik bedoel is naar Eindhoven gegaan maar nooit daar geweest. De Gabriella die ik bedoel had lang zwart haar en volle borsten en zo rond de 1.55 m
Gisteren heb ik haar gezien. Of althans haar bordje op het raam. De kamer is veelal leeg. Ik denk dat ze veel op afspraak werkt.vandaag weer langs Den Haag voor wat anders, maar weer geen Linda NL ;-) 3 dagen achter elkaar haha.
Hmm savonds of overdag? Ik ben er altijd overdag.... moet ff snel haar telefnnumm scoren. (Hint hint DM)Gisteren heb ik haar gezien. Of althans haar bordje op het raam. De kamer is veelal leeg. Ik denk dat ze veel op afspraak werkt.
Zaterdag was ze er nog ....vandaag weer langs Den Haag voor wat anders, maar weer geen Linda NL ;-) 3 dagen achter elkaar haha.
Als je haar weer ziet deze week waardeer ik je melding hier svpZaterdag was ze er nog ....
Dan bedoel je zeker a.s. donderdag, want vandaag is July aanwezig.
Heb haar vorig weekend nog gezien. Maar hoop niet dat ze weer op vakantie is. Denk dat ze goede omzetten draait. Want is veel terug idd..is Laura van geleen 45K7 op vakantie? Ik zag gisteren dat haar bordje verdwenen was.
En krijgen wij nog een uitgebreide recensie??Dan zal het Tatjana wel zijn geweest, stevig gebouwd met flinke boezem, dominante tante, wat ik wel kan waarderen, vandaar kort maar krachtig.
Heerlijk genoten en ondanks dat het misschien 20 25 minuten was, zeer tevreden weg gegaan.