Waarom uitgestorven en waarom spijt?En iedereen heeft nu spijt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaarom uitgestorven en waarom spijt?En iedereen heeft nu spijt
Uitgestorven omdat iedereen voetbal keek, en spijt omdat ze verloren denk ik.Waarom uitgestorven en waarom spijt?
ThanksGenoeg keus voor harde SM in de Geleenstraat (ben zelf meer van het softe gebeuren overigens).
Recensie - Mrs. Cindy Geleenstraat 76
Vandaag had ik geluk Mrs. Cindy stond vrij, dus vlot naar boven. Even een wasje en toe kwamen de big tools tevoorschijn, langzaam steeds groter cq dikker. En toen ik opgewarmd was haar handje. Ik kom al jaren bij haar en ze blijft me boeien.www.girlsreview.nlMrs. Denise, Geleenstraat 23 kamer 8 of 9, triskelion-bordje achter het raam als ze er is. Geen recensietopic voorzover ik weet.Recensie - Mrs. Andrea, Den Haag, Hunsestraat 37 b3
Mrs. Andrea werkt al heel lang in de straat, ooit begonnen met normale sex in het pand Hunse 51/Geleen 23, later als meesteres in Geleen 76, tegenwoordig Hunse 37 b3, dat is de linker erker op de eerste verdieping als je voor het pand staat. Ik had haar wel eens bezocht, zelfs nog voordat ze...www.girlsreview.nl
Spijt dat ze zijn gaan voetbalkijken en niet gaan neuken terwijl dan juist alle dames beschikbaar zijn.Waarom uitgestorven en waarom spijt?
Er komt in ieder geval nog een herkansing.Spijt dat ze zijn gaan voetbalkijken en niet gaan neuken terwijl dan juist alle dames beschikbaar zijn.
vanmiddag heb ik haar gezien.Is July van Geleenstraat 72b op dit moment aanwezig? Alvast dank
Ik heb haar een paar dagen niet gezien, maar misschien 's-avonds.Heren, Is Diana 110-1 op haar stekkie gespot deze dagen?
Ja, ze werkt vanavond.Iemand vandaag Sabrina nog gezien? Onlangs retourtje Geleenstraat geweest voor nop omdat ze er niet was.
Ja, maar volgens mij werkt July meestal niet 's-avonds.vanmiddag heb ik haar gezien.
Zit me niet mee, volgens haar buurvrouw was ze eerder naar huis vandaag. Maar toch bedankt, je bent een topperJa, ze werkt vanavond.
Deze dame ooit nog gesignaleerd?Nee, die is nog niet terug.
Als ze terugkomt meld ik het hier.
Deze dame ooit nog gesignaleerd?
Alexa/Anda Geleenstraat 122 k4 Den Haag
En zaterdagmiddag is ze er ook.BB Kelly is vandaag aanwezig in de rose passage vanaf ongeveer 12.00.