Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Enige tijd geleden (2,5 - 3 jaar geleden schat ik) werkte er op de Geleenstraat een jongedame met de naam Rebecca/Rebekka/Rebeca/....
Ze had bruinachtig lang en stijl haar, was normaal/slank gebouwd en vrij grote (nep) borsten. Ik schat dat ze tussen 25 en 35 jaar oud was en volgens mij Roemeens.
Geen piercings, maar wel enkele tatoeages. Ze zat in de buurt van kamer 126
Weet iemand wie ik bedoel en, zo ja, werkt zij daar nog?

Niemand hier die Dilara heeft gekend/bezocht en weet of ze nog actief is?
Zeker heb ik Dilara gekend. Voordat ze naar Den Haag kwam werkte ze in Alkmaar en had daar samen met Ebru een appartement. Ze kwamen dan alle twee met de trein en gingen dan terug met een snorder omdat ze geen betaalbaar appartement in en rond Den Haag konden vinden. Ze waren uitgekeken op Alkmaar omdat het daar steeds rustiger werd, ik denk dat dat wel al 2 jaar of meer geleden is in iedergeval. Maar je zou het kunnen vragen aan Ebru of wil ze niks zeggen? Ik vond Dilara in het begin goed maar daarna had ze er niet echt plezier in en dat zag je ook omdat ze het steeds rustiger kreeg. Ik kan me nog herinneren dat ze lekker curvy was. Echt iets voor TOM HOOKER. Ik heb ook een recensie over haar geschreven maar netzo als op de site Hookers toendertijd als een dame niet beschreven wordt of als ze gestopt is na zoveel maanden dan gaat de dame naar het archief. In iedergeval tegenwoordig ga ik na vaste dames en zie mijn resencies dalen.

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER

Hoi allemaal, ik was gisteren wat laat tegen sluitingstijd. Ik zag een slanke dame, donker lang haar 34 k1 helaas was er iemand voor mij en ben maar richting huis gegaan. Haar buurvrouw vertelde mij dat de naam van haar buurvrouw 34 k1 Elena is. Wie kan een ervaring delen.

Hartelijk dank👍🏼
Helemaal niemand die haar kent,
Ze dame is niet nieuw in de doubi

Wie.is de dame uit 122k1. Ik zie recensies van Mona maar dat lijkt me haar niet.....
Lang geleden eens bij haar geweest.
Mooi gezicht Mooi lichaam ..niet superveel bezel...liever zachte ogen, rookt

goede morgen, vandaag 28 5 24 de Geleenstraat bezocht. Voor diegene die met de auto hier naartoe willen waarschuw ik even voor een verkeers chaos. Parkeren in de straatjes is niet te doen, door afsluitingen en 1 richtingverkeer zijn deze straatjes nu een omleiding om de wijk te verlaten. TIP Parkeer wat verder weg en ga het laatste stukje met het ov. Of met de fiets. Sucsex

goede morgen, vandaag 28 5 24 de Geleenstraat bezocht. Voor diegene die met de auto hier naartoe willen waarschuw ik even voor een verkeers chaos. Parkeren in de straatjes is niet te doen, door afsluitingen en 1 richtingverkeer zijn deze straatjes nu een omleiding om de wijk te verlaten. TIP Parkeer wat verder weg en ga het laatste stukje met het ov. Of met de fiets. Sucsex
Wegwerkzaamheden gaan TWEE jaar duren:
Hier een overzicht van de planning en omleidingsroutes:

Ja ik ben er nu, wel ff gedoe maar op loopafstand iverdags prima plekken te vinden hoor, nu ff kijken hoe de bezetting is qua meiden.

Terug
Bovenaan Onderaan