Vandaag niet.Is Diana van geleenstraat 101K1 vandaag aanwezig?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVandaag niet.Is Diana van geleenstraat 101K1 vandaag aanwezig?
Niet gezienIs Karina hunsestraat 51 k3 vandaag aanwezig?
Al tijdje niet gezienIs Karina hunsestraat 51 k3 vandaag aanwezig?
Jeetje… weet je wanneer ze weer gaat beginnen?Diana van geleenstraat 23k2 zou 27 mei weer beginnen maar kreeg bericht dat ze langer wegblijft en dat het in juni wordt.
Is Diana van geleenstraat 101K1 vandaag aanwezig?
Niemand hier die Dilara heeft gekend/bezocht en weet of ze nog actief is?Wie weet of Dilara (Turkse/Azeri) nog actief is in de Doublet.
Een herkenningspunten voor de wandelbroeders:
Ze was/is bevriend met Ebru.
Help a brother out
Dat wordt lang wachten hahaHelaas, enige wat ze zei is dat het juni wordt. Heb ook om datum gevraagd maar nog geen antwoord.
Zeker heb ik Dilara gekend. Voordat ze naar Den Haag kwam werkte ze in Alkmaar en had daar samen met Ebru een appartement. Ze kwamen dan alle twee met de trein en gingen dan terug met een snorder omdat ze geen betaalbaar appartement in en rond Den Haag konden vinden. Ze waren uitgekeken op Alkmaar omdat het daar steeds rustiger werd, ik denk dat dat wel al 2 jaar of meer geleden is in iedergeval. Maar je zou het kunnen vragen aan Ebru of wil ze niks zeggen? Ik vond Dilara in het begin goed maar daarna had ze er niet echt plezier in en dat zag je ook omdat ze het steeds rustiger kreeg. Ik kan me nog herinneren dat ze lekker curvy was. Echt iets voor TOM HOOKER. Ik heb ook een recensie over haar geschreven maar netzo als op de site Hookers toendertijd als een dame niet beschreven wordt of als ze gestopt is na zoveel maanden dan gaat de dame naar het archief. In iedergeval tegenwoordig ga ik na vaste dames en zie mijn resencies dalen.Niemand hier die Dilara heeft gekend/bezocht en weet of ze nog actief is?
Helemaal niemand die haar kent,Hoi allemaal, ik was gisteren wat laat tegen sluitingstijd. Ik zag een slanke dame, donker lang haar 34 k1 helaas was er iemand voor mij en ben maar richting huis gegaan. Haar buurvrouw vertelde mij dat de naam van haar buurvrouw 34 k1 Elena is. Wie kan een ervaring delen.
Hartelijk dank
bedankt broeder dat is geweldig nieuws@modjomaster Rubi is terug
Niemand?Wie was die nederlandse op 23k5?
Ze was snel
Wegwerkzaamheden gaan TWEE jaar duren:goede morgen, vandaag 28 5 24 de Geleenstraat bezocht. Voor diegene die met de auto hier naartoe willen waarschuw ik even voor een verkeers chaos. Parkeren in de straatjes is niet te doen, door afsluitingen en 1 richtingverkeer zijn deze straatjes nu een omleiding om de wijk te verlaten. TIP Parkeer wat verder weg en ga het laatste stukje met het ov. Of met de fiets. Sucsex
Ja ik ben er nu, wel ff gedoe maar op loopafstand iverdags prima plekken te vinden hoor, nu ff kijken hoe de bezetting is qua meiden.goede morgen, vandaag 28 5 24 de Geleenstraat bezocht. Voor diegene die met de auto hier naartoe willen waarschuw ik even voor een verkeers chaos. Parkeren in de straatjes is niet te doen, door afsluitingen en 1 richtingverkeer zijn deze straatjes nu een omleiding om de wijk te verlaten. TIP Parkeer wat verder weg en ga het laatste stukje met het ov. Of met de fiets. Sucsex