The fishermen
Vaste klant
Ik heb Grace bezocht.... was niet best heren! Recensie ga ik zo schrijven was net zoals jullie allemaal heel benieuwd maar helaas zeer teleurstellend bezoekje!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeen goeie recensie zo te lezen jammer.Ik heb Grace bezocht.... was niet best heren! Recensie ga ik zo schrijven was net zoals jullie allemaal heel benieuwd maar helaas zeer teleurstellend bezoekje!
dacht ik ook. maar de man die alles weet (mag zijn naam niet noemen) geeft aan dat ze een vrouwtje is.Ik heb haar ook een paar keer gezien op de 1e verdieping, ik dacht dat het een travestiet was, magere benen en een kaarsrecht figuur, totaal niet vrouwelijk
Haar gezicht heb ik nog niet kunnen zien maar ik vind haar zeer onaantrekkelijk, ik snap niet dat er überhaupt wandelaars zijn die het willen proberendacht ik ook. maar de man die alles weet (mag zijn naam niet noemen) geeft aan dat ze een vrouwtje is.
Haar recensie is niet best. Grote kans ook dat ze gaat schreeuwen als je klaagt over de service, aangezien schreeuwen voor haar normaal is.Ik zal mij komende week opofferen, aan Grace
Wat is het geworden?Hmm, één zegt zondag, de ander maandag... ik moet het maar gaan zien.
Ik vind het zeer ongemakkelijk als ik daar loop en ze is luidkeels aandacht aan het trekken. Ik negeer haar nu ook compleet.Haar recensie is niet best. Grote kans ook dat ze gaat schreeuwen als je klaagt over de service, aangezien schreeuwen voor haar normaal is.
Waarom zou je überhaupt bij een dvp naar binnen gaan die alleen klanten kan krijgen als ze luid hun aandacht trekt?
Dat lijkt mij er meer een voor een gesloten inrichtingGrote kans ook dat ze gaat schreeuwen als je klaagt over de service, aangezien schreeuwen voor haar normaal is.
Er is nu een recensie, dus ik hoef niet meer.Haar recensie is niet best. Grote kans ook dat ze gaat schreeuwen als je klaagt over de service, aangezien schreeuwen voor haar normaal is.
Waarom zou je überhaupt bij een dvp naar binnen gaan die alleen klanten kan krijgen als ze luid hun aandacht trekt?
Jaren geleden al berucht als TMM, drugsgebruik etcIk heb Grace bezocht.... was niet best heren! Recensie ga ik zo schrijven was net zoals jullie allemaal heel benieuwd maar helaas zeer teleurstellend bezoekje!
vd week zag ik dat de boodschappen jongen(opa) er van langs kreeg. ze dreigde dat hij anders 50 eur moest betalen. ze schreeuwde ook dat hij de beheerder niet is. de context ken ik verder niet maar het boodschappen jongen wist niet waar hii het moest zoeken.Haar recensie is niet best. Grote kans ook dat ze gaat schreeuwen als je klaagt over de service, aangezien schreeuwen voor haar normaal is.
had hij zijn fiets soms tegen haar raam aangezet ?vd week zag ik dat de boodschappen jongen(opa) er van langs kreeg.
Privéhuis in RotterdamWat is het geworden?
Camelia gaat in de regel eind juli begin augustus voor 3 a 4 maanden naar huis. Ik denk dat ze eind mei begin juni weer terug is. Maar ja alles kan veranderenJezus dat is wel een goede drie maanden weg
Kijken wat mijn kansen dan zijn na 27 mei haha
Maar waarschijnlijk in de avond, want die naam zegt me niets?Oh foutje, ik bedoelde 110p k7.