Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn waar zit deze dame?Bij Amber NL is ook veel mogelijk voor de juiste prijs
Momenteel aanwezig.Heeft iemand Anais van 110pk1 alweer gespot?
Ok, maar momenteel nog met vakantie.Diana, Geleenstraat 23k2 dagshift 3
Camelia vertelde mij tot eind Juli begin augustus maar kan ook langerWeet iemand wanneer Camelia en Diana terug zijn?
Diana 27 mei eerste werkdag en Camelia weet ik niet.Weet iemand wanneer Camelia en Diana terug zijn?
Volgens mij bedoel je ''hij'' xDHeeft iemand die lange omgebouwde Aziatische ladyboy van Geleenstraat 128 K2 gespot deze week? Ze is altijd gekleed in een zwarte doorschijnende jurk. Ze heet Sato en is een vriendin van Emma van 128 K3 (eveneens omgebouwd)
Diana 27 mei eerste werkdag en Camelia weet ik niet.
ja zij is aanwezigIs silvana aanwezig? bij voorbaat dank
Jezus dat is wel een goede drie maanden wegCamelia vertelde mij tot eind Juli begin augustus maar kan ook langer
Kijken wat mijn kansen dan zijn na 27 mei hahaDiana 27 mei eerste werkdag en Camelia weet ik niet.
zondag is beter dan maandag in de doubie de meeste zijn vrij op maandag omdat ze weekend werkenWat is een betere dag qua bezetting om te gaan: zondag of maandag overdag? Zijn de vele vakantiegangers al terug? Hoe is de bezetting nu in het algemeen?
Dat heb ik ook begrepen, veel dames in de Doubie nemen op maandag vrij, omdat er doorgaans op maandag vaak oudere heren (60+) wandelen.zondag is beter dan maandag in de doubie de meeste zijn vrij op maandag omdat ze weekend werken
Ga zondag, mocht je dan niet slagen, tweede kans op maandag.Hmm, één zegt zondag, de ander maandag... ik moet het maar gaan zien.
Ik ben bijna anderhalf uur onderweg (en wil dan ook graag binnen een aantal uur twee meisjes bezoeken); ik ga niet zomaar de volgende dag nog een keer die hele reis ondernemen.Ga zondag, mocht je dan niet slagen, tweede kans op maandag.
Dan bedoel je waarschijnlijk de Doubletstraat.qua bezetting is zondag beter dan maandag