Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, dat kan. Dan zou ik zeggen: volg @Paulus2 en ga maandag, omdat ik denk dat in de Geleen de dames meer jouw smaak zijn dan in de Doublet (Geleen overheersend jong en oostblok, Doublet overheersend rijpe Latina's).
 
Ze heeft tijdelijk in Alkmaar gestaan
 
Heeft er iemand ervaring met Leyla van Geleen 98 k3? Kan geen reviews over haar vinden. Ik zie haar toch wel vaak staan moet ik zeggen
Layla bedoel je. Ik heb haar heel lang geleden 1 keer bezocht voor een licht kinky sessie. Helaas was ze toen niet zo fris als je zou hopen voor een rimsessie. Het kan een incident zijn geweest, dat weet ik niet, want ik ga het dan niet nog een keer proberen.
 
Laatst bewerkt:
Layla = Leila = Leyla

Vroegâh schreef men nog recensies:

Ervaringen uit het verleden bieden echter geen garantie voor de toekomst.
 
Wie was die donkerharige dame in de Geleenstraat ze stond vanmiddag boven achter zo'n grote raam er stond ook een witte ventilator. Als je van beneden naar boven keek leek het wel een ingerichte woonkamer. De dame had zwarte hoge laarzen aan en sprak gewoon Nederlands.
 
Wie was die donkerharige dame in de Geleenstraat ze stond vanmiddag boven achter zo'n grote raam er stond ook een witte ventilator. Als je van beneden naar boven keek leek het wel een ingerichte woonkamer. De dame had zwarte hoge laarzen aan en sprak gewoon Nederlands.

Ik geloof dat dit hier op aansluit
 
Wie was die donkerharige dame in de Geleenstraat ze stond vanmiddag boven achter zo'n grote raam er stond ook een witte ventilator. Als je van beneden naar boven keek leek het wel een ingerichte woonkamer. De dame had zwarte hoge laarzen aan en sprak gewoon Nederlands.
grace zeer dominante dame.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan