Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is vroeg. Ze zei me om 11 uur pasAnais van Geleenstraat 110p k1 is weer terug.
heb je een naam van deze dame?In de Doubletstraat nr 38 k2 staat al enige tijd een aantrekkelijke dame in de avond ,ze is een beetje curvy knap gezicht.Nog geen recensies van deze dame gezien,weet er iemand meer over haar dienstverlening?
Is dat die met de diverse tattoos en meestal een rokje aan?In de Doubletstraat nr 38 k2 staat al enige tijd een aantrekkelijke dame in de avond ,ze is een beetje curvy knap gezicht.Nog geen recensies van deze dame gezien,weet er iemand meer over haar dienstverlening?
Geen tattoo s donker haar heeft ook op de kamer van Ruby nr4 gestaanIs dat die met de diverse tattoos en meestal een rokje aan?
Oh oke. Ik dacht dat het die hongaarse dame was, die is ook vrij knap, curvy en staat ook altijd ergens ter hoogte van nr38Geen tattoo s donker haar heeft ook op de kamer van Ruby nr4 gestaan
bedoel je misschien die spaanse dame met rare kont leuk gezichtjeGeen tattoo s donker haar heeft ook op de kamer van Ruby nr4 gestaan
Is hier ergens wat te lezen over haar als in ervaringOh oke. Ik dacht dat het die hongaarse dame was, die is ook vrij knap, curvy en staat ook altijd ergens ter hoogte van nr38
Ze heet Chloë volgens mij.. als ik het zo goed schrijf. Haar zus werkt ook in de straat, maar is wat minder knap.Is hier ergens wat te lezen over haar als in ervaring
rare kont?bedoel je misschien die spaanse dame met rare kont leuk gezichtje
ja broeder lijkt wel vierkant haar kont echt raar van vorm niet mooi rond als die latina kontjes ahahahrare kont?
nou haar kont is niet goed opgevuld met iets dat staat vastJa dat viel me ook op, misschien is haar kont opgevuld?
Een en ander terug gereconstrueerd. Ofwel was dit in de Geleenstraat in Den Haag, ofwel (denk ik) Ruyselkade in Amsterdam.Ik bezocht een tijd geleden een Roemeense, klein, bruin krulhaar, grote borsten met tattoos van blaadjes boven haar borsten. Naam niet gevraagd en geen idee meer waar ze zat. Kan ook Amsterdam geweest zijn ... Weet iemand toevallig wie dit was, waar ze zat ?
Ik heb ze niet gezien gisteren. Ik denk dat de meeste nog weg zijn.Zijn de Roemeense poppetjes weer terug in de doublet? (Andra lori etc)
voorlopig nog niet broeder waarschijnlijk eind van de maand op z'n vroegst laten we het hopen ik mis ze nu al heel ergZijn de Roemeense poppetjes weer terug in de doublet? (Andra lori etc)
sorry broeder ik hou wel van Latina's alleen zijn ze helaas niet mijn smaak in de doubie iets te rijp, als de latina's die op kinky.nl in de doubie zouden gaan werken zou ik misschien wel slagen er staan er genoeg op wel tegen belachelijk hoge prijzenGa eens een keertje vreemd met een latina godin, lekkere hete latina sex @modjomaster
Dus geen mooie kont Rony. Thanx voor je bericht.ja broeder lijkt wel vierkant haar kont echt raar van vorm niet mooi rond als die latina kontjes ahahah
Inderdaad, meestal vanaf 200 of zelfs meer. Helaas veel te veelsorry broeder ik hou wel van Latina's alleen zijn ze helaas niet mijn smaak in de doubie iets te rijp, als de latina's die op kinky.nl in de doubie zouden gaan werken zou ik misschien wel slagen er staan er genoeg op wel tegen belachelijk hoge prijzen
Ook op zondag aanwezig?Karina van Hunsestraat 51 k3 is ook terug.