Voormalig lid 9102
Stamgast
Wie zag ik vandaag op doublet 8K5. Volle lippen, vol lichaam met een ontzettend geile kop erop. Weet iemand wie zij is?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVia app gevraagd maar ik kreeg terug dat ze nog geen idee heeft.Iemand die info heeft mbt camelia geleenstraat
Volgens mij is de eerste dame in de straat aan de linkerkant de Colombiaanse Natalya, maar die kan je moeilijk slank noemen.Afgelopen zaterdag overdag rond 14:00, de Doubletstraat ingelopen en meteen links nummer 4, k1 zat een dame 25-30 jaar, slank zwart lang haar. Volgens mij oost Europese. Volgens mij tattoo tussen borsten. Ze zat de hele tijd met haar telefoon te bellen, geen oog voor wandelaars. Toch trok iets in haar mij aan. Iemand weet wie dit is? De eeste dame in de straat.
Hoe kan het dat ze zo lang weg blijft genoeg verdientVia app gevraagd maar ik kreeg terug dat ze nog geen idee heeft.
Zag der vandeweek in de avond zitten. En 1keer het gordijn dicht gezien toen viel me op dat er een bordje "€50" hing. Gaan de latinas nu ook al omhoogLas ik nou ergens dat Crystal 31p er weer was?
Zat ze nou alleen in de avond of ook overdag?
Haar best doet ze zeker, het blijft een toppertjeIk kan d'r geen ongelijk geven.
Gaf haar altijd al €50 omdat ze zo haar best doet.
ik zal het zelf ook even in de gaten houden wanneer ik weer eens in het Haagse bent, vorige week maandag zag ik, dat na een paar maanden afwezigheid, Natalya er weer zat, en wat vollere vrouw, met een flinke bos hout.Ik had al gezocht en zag de colombiaanse op t forum, maar die leek niet op haar. Het zijn 3 ramen naast elkaar. Naast raam 1 stond een iets dikkere dame, maar die zag er ook niet colombiaans uit. De dame van k1 maakte niet echt contact en zat maar met haar telefoon. Ze zag er knap maar onvriendelijk uit.
Was er rond een uur of 6 niet gezien vandaag. Stond een andere dame, morgen nog eens proberen of carina er isJa, zie #15753
Wat zouden we toch zonder paulus moeten. Hoop dat ie alvast een protegé opleid voor wanneer hij met pensioen gaatJa, Carina is aanwezig.