Voormalig lid 21271
Newbie
- 8
- 28/01/23
- 22
Bedankt, zal ik volgende week weer eens langs gaan. Was weer al lang geleden.Vanmiddag was ze aanwezig.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedankt, zal ik volgende week weer eens langs gaan. Was weer al lang geleden.Vanmiddag was ze aanwezig.
Handelsprijzen in en verkoop van latina sWat zijn vandaag zoal de handelprijzen bij de latinas in de Doubletstraat? Het is inmiddels een jaar geleden dat ik deze straat eens een bezoekje bracht.
Mujn excuses, de prijzen dus of "onderhandel"prijzen?Handelsprijzen in en verkoop van latina s
eehhh ja 6 zou kunnen. In de hoek in ieder geval!@Dolle jan
Volgens mij bedoel je Geleenstraat 110p k6?
Momenteel nog niet, als ze nog komt meld ik het.
bedankt @Paulus2Daniëlle is gearriveerd.
Van de rose passage K4 bedoel je? Of een andereDaniëlle is gearriveerd.
Fabi misschien maar die is wel wat jonger volgensmijWeet iemand wie er op zondag op doubletstraat 26a k2 is? En wanneer werkt ze? Ze is blond, rode lippenstift, ongeveer 35 jaar oud en zegt dat ze Ests is
Tot wanneer Paulus ?Nee, Sandra is nog met vakantie.
Het heeft even geduurd voordat ik kon reageren vanwege dat samenvoegen, maar ik reageerde op @Dolle jan over Danielle van Geleenstraat 110p k5.Van de rose passage K4 bedoel je? Of een andere
Ja dat samenvoegen is een rampHet heeft even geduurd voordat ik kon reageren vanwege dat samenvoegen, maar ik reageerde op @Dolle jan over Danielle van Geleenstraat 110p k5.
Gisteren was ze er nog, .maar over vandaag ben ik niet helemaal zeker.En carina hunsestraat 51 ook met vakantie?