Fuckerdoub
Vaste klant
Op nummer 51, maar dat is de hunsestraat zie ikWaar zaten ze in de geleen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOp nummer 51, maar dat is de hunsestraat zie ikWaar zaten ze in de geleen?
Op nummer 51, maar dat is de hunsestraat zie ik
Ja, die is aanwezig.Sisi hunsestraat aanwezig? Thanks
Ze zou hier al jaren werken maar ik kan geen review van haar vinden? Vandaar dat ik misschien het nummer verkeerd heb.Ik heb zojuist een review geschreven over een oplichtster genaamd Delia (doubletstraat 32k2 denk ik). Als ik me vergist heb in het huisnummer aub meld dit aan mij.
Als er iemand nu in de straat is kijk aub of je een slanke zigeuner rond nummer 32k2 ziet met zwart haar in 2 lange vlechten, opgespoten lippen, grote nep wimpers, lichtgetint. Dan kan je misschien doorgeven of het nummer klopt
1tje heet Cataleya broeder @Fuckerdoub en ze komt uit de geleen inderdaad ze is klein mooi gezichtje mooie kleine tietjes, mooi zwart haar,Ik zag vandaag 2 dames in de doubletstraat op nummer 6 of 8 die normaal in de geleenstraat staan. Iemand enig idee wie dat zijn? Ze zaten naast elkaar
ben je niet even bij haar binnen " gewipt" of had je je kruit al verschoten.overigens zag ik bij 8 ook Coco weer aanwezig ze stond lekker met haar kont te pronken hahaha
neen broeder @Rony80 ben helaas niet bij Coco binnen geweestben je niet even bij haar binnen " gewipt" of had je je kruit al verschoten.
ik was even nieuwsgierigneen broeder @Rony80 ben helaas niet bij Coco binnen geweest
Ik heb haar daar niet gezien maar nu heeft ze een bordje met Izabella Sex Kinky er op, dat maakt het makkelijker.Zat deze Izabella toevallig ook op 86 k4? Ik zag daar vorige week een mooie Roemeense. Het was niet Alessia.
Ze had toen haar maandelijkse "vakantie" van een week. Meestal werkt ze wel op dinsdagHeeft iemand coco gezien vandaag? Ik was er net maar kamer leek leeg… dacht dat dinsdag een van haar werkdagen was.
Coco in de Doublet. Ze vraagt er wel 50 extra voor en spreekt alleen voor een half uur of langer afEven een vraagje heren. Wil weer beetje wandelen na 1.5 jaar. Ben een beetje op zoek naar pzc, deepthroat en tz. Dames als claudia, lisa ken ik wel voor een geile tijd maar vroeg me af of jullie wat van jullie favs zouden kunnen delen die ook dit aanbieden. Zou het zeker waarderen, sinds ik even uit de roulatie ben geweest
Zag inderdaad dat deze dame redelijk gerate wordt door de wandelaars. Als ik t goed begreep heeft zij ook een ad op kinky die ik wel eens voorbij heb zien komen. Zal haar zeker op de lijst gooien om te bezoeken. Thanks voor de inputCoco in de Doublet. Ze vraagt er wel 50 extra voor en spreekt alleen voor een half uur of langer af
Monica is aanwezig.Is Monica en/of Jurgita vanochtend aanwezig?
Weet hoelaat sisi vandaag startSisi van Hunsestraat 49 k1 is weer terug.
Staat soms ook in de Doubletstraat 10. Zag haar daar zaterdagavond.Ik heb haar daar niet gezien maar nu heeft ze een bordje met Izabella Sex Kinky er op, dat maakt het makkelijker.
Top, dankjewel.Ik heb haar al gezien.
Ja die van doublet. Had ik er niet bij gezet my bad herenWelke Claudia?
was dat overdag?wie staat er op Doubletstraat 38 linkerraam, rondborstige zuid Amerikaanse.
Maar de vraag is zijn er ervaringen mee.