Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op nummer 51, maar dat is de hunsestraat zie ik

Ik heb zojuist een review geschreven over een oplichtster genaamd Delia (doubletstraat 32k2 denk ik). Als ik me vergist heb in het huisnummer aub meld dit aan mij.

Als er iemand nu in de straat is kijk aub of je een slanke zigeuner rond nummer 32k2 ziet met zwart haar in 2 lange vlechten, opgespoten lippen, grote nep wimpers, lichtgetint. Dan kan je misschien doorgeven of het nummer klopt

Ik heb zojuist een review geschreven over een oplichtster genaamd Delia (doubletstraat 32k2 denk ik). Als ik me vergist heb in het huisnummer aub meld dit aan mij.

Als er iemand nu in de straat is kijk aub of je een slanke zigeuner rond nummer 32k2 ziet met zwart haar in 2 lange vlechten, opgespoten lippen, grote nep wimpers, lichtgetint. Dan kan je misschien doorgeven of het nummer klopt
Ze zou hier al jaren werken maar ik kan geen review van haar vinden? Vandaar dat ik misschien het nummer verkeerd heb.

Ik zag vandaag 2 dames in de doubletstraat op nummer 6 of 8 die normaal in de geleenstraat staan. Iemand enig idee wie dat zijn? Ze zaten naast elkaar
1tje heet Cataleya broeder @Fuckerdoub en ze komt uit de geleen inderdaad ze is klein mooi gezichtje mooie kleine tietjes, mooi zwart haar,
overigens zag ik bij 8 ook Coco weer aanwezig ze stond lekker met haar kont te pronken hahaha

Even een vraagje heren. Wil weer beetje wandelen na 1.5 jaar. Ben een beetje op zoek naar pzc, deepthroat en tz. Dames als claudia, lisa ken ik wel voor een geile tijd maar vroeg me af of jullie wat van jullie favs zouden kunnen delen die ook dit aanbieden. Zou het zeker waarderen, sinds ik even uit de roulatie ben geweest
Coco in de Doublet. Ze vraagt er wel 50 extra voor en spreekt alleen voor een half uur of langer af

wie staat er op Doubletstraat 38 linkerraam, rondborstige zuid Amerikaanse.
Maar de vraag is zijn er ervaringen mee.
Kwam eigenlijk voor een bezoekje aan Yvonne en als alternatief Sandra maar die waren er allebei niet.
Dus onverrichter zake weer vertrokken.

Nog even op de Geleenstraat geweest, maar daar vond ik alleen twee interessante transjes op 128 links Naomi en rechts Eva.
Zijn daar ervaringen van hier???

wie staat er op Doubletstraat 38 linkerraam, rondborstige zuid Amerikaanse.
Maar de vraag is zijn er ervaringen mee.
was dat overdag?
Gaat het niet om deze meid?

Terug
Bovenaan Onderaan