Ze wordt a.s. maandag terugverwacht.Is Romina al weer aanwezig?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe wordt a.s. maandag terugverwacht.Is Romina al weer aanwezig?
Hoe doe je dat toch, Paulus? Ben je er iedere dag en ken je iedereen of melden de dames zich bij jou als ze weer beginnen?Ze wordt a.s. maandag terugverwacht.
Ja , AanwezigIemand enige idee of teresa van doub k33 er is?
ik heb haar ook gezien, ook heb ik Lori, Andra en Ruby gezien. Doubletstraat 4.Ja , Aanwezig
Ik denk dat @modjomaster blij is, dat er uberhaupt keuzes gemaakt kunnen worden, dat is wel eens anders geweest.@modjomaster moet vanavond weer moeilijke keuzes gaan maken
Iemand Crystal (31p) alweer gezien?
En worden Andra en Ariana (16a) nog wel eens gesignaleerd, gewoon uit interesse.
succes broeder @Ted@modjomaster moet vanavond weer moeilijke keuzes gaan maken
Iemand Crystal (31p) alweer gezien?
En worden Andra en Ariana (16a) nog wel eens gesignaleerd, gewoon uit interesse.
Ja hoor Paulus dat klopt wel,Weet iemand toevallig het tel nr van Angel op dr hunse? Ik hoorde dat ze alleen nog maar telefonisch afspraken maakt.
But then how could we get in touch with you?Yes Paul that's right, I prefer to work only by appointment so that I know who and at what time and also for how long this customer is coming. Mvg x Angel.
Ja hoor Paulus dat klopt wel,
Ik werk liever alleen op afspraak zodat ik weet wie en hoelaat en ook voor hoelang deze klant komt.
Mvg x Angel.
But then how could we get in touch with you?
Maar op haar telefoon reageert ze nooit dat is jammer maar verder prima al je haar treft is het altijd leuk en gezelligJa hoor Paulus dat klopt wel,
Ik werk liever alleen op afspraak zodat ik weet wie en hoelaat en ook voor hoelang deze klant komt.
Mvg x Angel.
klopt over arianeIk denk dat @modjomaster blij is, dat er uberhaupt keuzes gemaakt kunnen worden, dat is wel eens anders geweest.
Cristal niet gezien @Ted
Ariane zit volgens mij al een tijdje op 29, wellicht dat iemand dit kan bevestigen.
De blonde Milf Andra, al een tijdje niet gezien. Ze staat nog steeds op mijn to do lijst.
klopt over arianeIk denk dat @modjomaster blij is, dat er uberhaupt keuzes gemaakt kunnen worden, dat is wel eens anders geweest.
Cristal niet gezien @Ted
Ariane zit volgens mij al een tijdje op 29, wellicht dat iemand dit kan bevestigen.
De blonde Milf Andra, al een tijdje niet gezien. Ze staat nog steeds op mijn to do lijst.
Ik heb haar zojuist gezien in een witte bloes naast de kamer van Diane. Ze gaf aan ook vanavond te werken. Morgen is ze vrij.Weet iemand of Sandra Geleenstraat 23 k3 vanavond aanwezig is?
BedanktIk heb haar zojuist gezien in een witte bloes naast de kamer van Diane. Ze gaf aan ook vanavond te werken. Morgen is ze vrij.
0645966109 via WhatsApp x AngelBut then how could we get in touch with you?
Ja dat komt door de drukte.Maar op haar telefoon reageert ze nooit dat is jammer maar verder prima al je haar treft is het altijd leuk en gezellig