Voormalig lid 9102
Stamgast
Goedemorgen.
Alex gesignaleerd? 100B
Alex gesignaleerd? 100B
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAntwerpse Jasmin: https://www.girlsreview.nl/threads/jasmin-roe-antwerpen-verversrui-24-1.20817/Het linken gaat verkeerd op de site. Die andere (blonde) Jasmin werkt in Antwerpen. "Onze" Jasmin werkt in de Doub nu en heel af en toe in de Geleenstraat.
Amsterdam overslaan. Gehalveerd ten opzichte van 10 jaar terug en hordes toeristen...hagenezen en bezoekers wat is nou echt een must SEE/GO in nederland? ik wil eens een andere buurt bezoeken. ben nooit verder gekomen dan DENHAAG... is dat dan toch echt amsterdam? de wallen? of is dat helemaal niks?
Alkmaar in de avonden van het weekend en in eindhoven heb ik al een paar mooie mokkeltjes op me stok mogen hebbenhagenezen en bezoekers wat is nou echt een must SEE/GO in nederland? ik wil eens een andere buurt bezoeken. ben nooit verder gekomen dan DENHAAG... is dat dan toch echt amsterdam? de wallen? of is dat helemaal niks?
alkmaar maar eens bezoeken dan? is dat een beetje groot? of zoals de geleenAlkmaar in de avonden van het weekend en in eindhoven heb ik al een paar mooie mokkeltjes op me stok mogen hebben
Ja ze hebben een redelijke passage en de straat zelf valt wel mee je kan het zien bij het kopje alkmaar is een plattegrond te vindenalkmaar maar eens bezoeken dan? is dat een beetje groot? of zoals de geleen
oh die helemaal vergeten. eens opzoeken, dat wel een beetje groot? genoeg keuze? is dat gewoon zoals bij ons? ramen/straten? edit: zie de plattegrond al... dat ziet er erg goed uit zegAlkmaar is klein. Veel permanent dichte ramen.
Amsterdam: toeristenellende.
Ga liever naar Antwerpen als je eens wat anders wil dan Den Haag.
ik wel broeder toen was ze net begonnen nog onschuldig ik ken haar heel lang toen was ze ineens verdwenen en toen ik bij naar binnen ging zei ze hey ken je me niet toen nog zonder plakplaatjes en nu met zwart haar en stoeruh lookIk heb haar nooit als blondine gekend.
Goeie tip, Antwerpen is qua afstand niet echt veel verder dan Alkmaar vanaf Den Haag, misschien zelfs wel dichterbijAlkmaar is klein. Veel permanent dichte ramen.
Amsterdam: toeristenellende.
Ga liever naar Antwerpen als je eens wat anders wil dan Den Haag.
Heb jij wel goed opgelet bij Aardrijkskunde Rony?Goeie tip, Antwerpen is qua afstand niet echt veel verder dan Alkmaar vanaf Den Haag, misschien zelfs wel dichterbij
je hebt gelijk Ted,Heb jij wel goed opgelet bij Aardrijkskunde Rony?
Alkmaar 1 uur, en Antwerpen 2 uur.
Maar Antwerpen is wel het walhalla voor de raam neuker
Vanavond zal ze er denk ik niet zijn?Monica van Hunsestraat 49 k4 is weer terug.
Dat niet, ik ben er 3x geweest in mijn wandelcariere.. maar het aanbod is er heel groot.Veel goede ervaringen gehad in Antwerpen?
You mean the Italian Gabriella most of the times in white bikini!!!Geleenstraat 110P K3 zat in de avonden ( wo-zo )een Italiaanse. Een enkele keer ook in de middag gezien. Ik ben tijdje niet geweest en ben benieuwd of ze er nog is. Noemde zich volgens mij Sissie of Sissy
Ja geleenstraat!!Weet iemand of de Colombiaanse July aanwezig is?
alkmaar 1 uurHeb jij wel goed opgelet bij Aardrijkskunde Rony?
Alkmaar 1 uur, en Antwerpen 2 uur.
Maar Antwerpen is wel het walhalla voor de raam neuker
Colombiaanse July ?Weet iemand of de Colombiaanse July aanwezig is?
vanuit Den Haag?alkmaar 1 uur
antwerpen 1.30 uur