Bedankt!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedankt!
ben erg benieuwd wat je er van gaat vinden, en hoe het hotel is, wil het zelfde gaan doenIk ook, ik ga volgend weekend voor het eerst het Schipperskwartier verkennen. Heb een kamer daar in de buurt geboekt voor de overnachting en heb er zin in!
Nu zit ze er in ieder gevaliemand Dominicaanse Luna gespot op de doublet?
Waar zit ze dan, ik ben wel benieuwd hoe deze dame er uit ziet, ik haar naam al een aantal keren voorbij zien komen hier, maar ik kan er geen beeld bij krijgen.Nu zit ze er in ieder geval
Is ze nu weer een aantal dagen in Den Haag of bijv alleen op dinsdagen?Linda is vandaag in de Geleenstraat 98 k2.
De Luna die ik net zag zat op kamer 20 naast Lisa.@Rony80
Volgens mij had je deze zelf ook wel kunnen vinden, volgens
mij deze
Recensie - Luna, Den Haag, Doubletstraat 31 k6
Had al vaker naar haar gekeken, mooie donkere dame. Maar ja, behalve Perla op de Doublet niet de beste ervaringen met donkere dames. Bovendien zit ze in de witte passage wat ook geen goed teken is........maar ik kon het toch niet laten want ik vind haar zo mooi. Luna blijkt een hele vriendelijke...www.girlsreview.nl
Om 12 uur was al bijna de helft bezet van 11/25 bezet waaronder op zeker 4,5,7 en 10.Heren iemand al in de doub? Hoe is de bezetting en welke latinas werken er in 11/23p (rosalinda/rosana aanwezig?)
GR RF
Thanks wandelbroederOm 12 uur was al bijna de helft bezet van 11/25 bezet waaronder op zeker 4,5,7 en 10.
11 was volgens mij niet bezet.
Ik ken Rosalinda niet (denk ik)
In de hele doublet waren vooral in het rijtje 26, ,28 40 veel latina's.
Witte passage bijna leeg en 79 dicht
Dat dacht ik al, dat het niet om de zelfde Luna ging.De Luna die ik net zag zat op kamer 20 naast Lisa.
Volgens mij staat ze vaker in die buurt.
Ze kan niet de Luna zijn die gerecenseerd staat op 31k6, want ze is toch wel stuk ouder en is (mooi) voller en heeft zeker geen cup b.
Ja, bij Sol, Crystal en Valeria is het duidelijk waar we het over hebben, maar Lisa, Jessica, Jenny, Luna en ook Sandra heb je een probleem.Dat dacht ik al, dat het niet om de zelfde Luna ging.
Er zijn een aantal latina's die dezelfde naam hebben, zo zijn er inmiddels 3 a 4 dames, met de naam Lisa, en ook de naam Jessica is goed vertegenwoordigd, dus zonder straataanduiding zegt het niet veel.
inderdaad, enige wat ze gemeen hebben is dat ze latina zijn, Vandaar dat een huisnummer vermelden wat meer duidelijkheid geeft.Ja, bij Sol, Crystal en Valeria is het duidelijk waar we het over hebben, maar Lisa, Jessica, Jenny, Luna en ook Sandra heb je een probleem.
dat is mogelijk Ariana met brilIk zag gisteren in de Doubket op nummer 16a, volgens mij in kamer 2, een lange blondine met bril staan. Ze stond er met nog twee vriendinnen samen in. Weet iemand wie dat zou kunnen zijn?
ik heb Ariane daar ook vaak zien staan, maar er stond een tijdje geleden daar ook een andere lange meid, met veel botox en opgespoten lippen en wat goedkope tatoos, verder ik dacht ik ook dat ze een bril had.dat is mogelijk Ariana met bril
Rosana is vanavond aanwezig.Om 12 uur was al bijna de helft bezet van 11/25 bezet waaronder op zeker 4,5,7 en 10.
11 was volgens mij niet bezet.
Ik ken Rosalinda niet (denk ik)
In de hele doublet waren vooral in het rijtje 26, ,28 40 veel latina's.
Witte passage bijna leeg en 79 dicht
Sorry, lekker handig haha. De GeleenstraatWaar heb je rond gelopen?
Fuck... DE Ariana? Ook wel bekend als Coco? Ik had m'n geld dan wel beter aan haar kunnen besteden..dat is mogelijk Ariana met bril
Van zo dichrbij heb ik d'r niet gezien, maar ze zag er natuurlijk uit. (Haren waren volgens mij nepblond, maar ik kon geen tattoos ontwaken)ik heb Ariane daar ook vaak zien staan, maar er stond een tijdje geleden daar ook een andere lange meid, met veel botox en opgespoten lippen en wat goedkope tatoos, verder ik dacht ik ook dat ze een bril had.