Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat zijn de de werkdagen/werktijden van Sandra(geleenstraat)? Of werkt ze nog onregelmatig?
Heeft Sandra (Geleen 23 k3) al een eigen topic met reviews?Volgens mij werkt ze overdag, niet op zondag.
Volgens mij niet.Heeft Sandra (Geleen 23 k3) al een eigen topic met reviews?
Ik wil er eentje schrijven maar kan niks vinden.
ik haat Files en vertragingen,.....Wilde ff langs gaan ,......Nu nog niet eens terug in de residentie,...Speciaal voor @Betrouwbaar Natalia/Editha is aanwezig, Geleenstraat 110p k6.
Je kan geen strippenkaart meer gebruiken heWat kost dat, als dat echt zo is. Ik ben al 20 jaar niet meer met het openbaar vervoer geweest
Tegenover die pisbakken liep ik eens zo'n portiek binnen met 4 deuren ik was knap geil en koos de eerste de beste lekkere vrouw die tegen het raam tikte . eerst werd ik super lekker gepijpt en toen ik wilde neuken zei ze zwoel,, vind je dit een probleem? ,, ze liet haar slip zakken en ik keek tegen haar lul aan, Ik vond het geen probleem en trok de pik stijf , Ik moest op mijn rug gaan liggen met mijn benen wijd en voelde iets hards mijn anus binnen dringen, beetje pijnlijk was het wel maar na een kluit vet werd het prettiger . Ze neukte mij terwijl ze mijn pik af trok totdat ik spoot. Dit was mijn eerste en enige ervaring met een shemale. Ik heb daarna diverse pogingen gedaan om afspraakjes te maken met shemales maar echt toegankelijk vind ik ze niet , ik ben te oud of ze zijn alleen bottum of ze reageren helemaal niet. Ik denk dat ik voor een lekkere pik in mijn reet toch terug moet naar de Geleen straatNaar mijn weten zijn er volgens mij geen transgenders in de Doublet. In de Geleenstraat zijn er wel wat transgenders. Zoals Floris W. zegt zitten de meeste transgenders bij de pisbakken in de Geleenstraat, maar een enkeling zit verspreid in de straat. Volgens mij heb ik ooit wel eens de Nederlandse transgender Naomi gespot in de Geleenstraat met een bordje waarop shemale/TS stond. Bij één dame in de Geleenstraat heb ik sterke twijfels of zij echt geboren was als vrouw.
Hahah je bent dubbel genaaid dusTegenover die pisbakken liep ik eens zo'n portiek binnen met 4 deuren ik was knap geil en koos de eerste de beste lekkere vrouw die tegen het raam tikte . eerst werd ik super lekker gepijpt en toen ik wilde neuken zei ze zwoel,, vind je dit een probleem? ,, ze liet haar slip zakken en ik keek tegen haar lul aan, Ik vond het geen probleem en trok de pik stijf , Ik moest op mijn rug gaan liggen met mijn benen wijd en voelde iets hards mijn anus binnen dringen, beetje pijnlijk was het wel maar na een kluit vet werd het prettiger . Ze neukte mij terwijl ze mijn pik af trok totdat ik spoot. Dit was mijn eerste en enige ervaring met een shemale. Ik heb daarna diverse pogingen gedaan om afspraakjes te maken met shemales maar echt toegankelijk vind ik ze niet , ik ben te oud of ze zijn alleen bottum of ze reageren helemaal niet. Ik denk dat ik voor een lekkere pik in mijn reet toch terug moet naar de Geleen straat
Is het bekend welke dagen Sylvia werktVandaag weer terug.
Oké, dank je wel. Ga ik morgen een poging wagen..In ieder geval niet in het weekend. Je kan altijd in dit topic vragen of ze er is als je haar wil bezoeken.
What the fuckTegenover die pisbakken liep ik eens zo'n portiek binnen met 4 deuren ik was knap geil en koos de eerste de beste lekkere vrouw die tegen het raam tikte . eerst werd ik super lekker gepijpt en toen ik wilde neuken zei ze zwoel,, vind je dit een probleem? ,, ze liet haar slip zakken en ik keek tegen haar lul aan, Ik vond het geen probleem en trok de pik stijf , Ik moest op mijn rug gaan liggen met mijn benen wijd en voelde iets hards mijn anus binnen dringen, beetje pijnlijk was het wel maar na een kluit vet werd het prettiger . Ze neukte mij terwijl ze mijn pik af trok totdat ik spoot. Dit was mijn eerste en enige ervaring met een shemale. Ik heb daarna diverse pogingen gedaan om afspraakjes te maken met shemales maar echt toegankelijk vind ik ze niet , ik ben te oud of ze zijn alleen bottum of ze reageren helemaal niet. Ik denk dat ik voor een lekkere pik in mijn reet toch terug moet naar de Geleen straat
Bij mijn bezoek gaf ze aan van niet. Vaak vertrekt ze eind middag/begin vd avondWerkt Karina hunsestraat 51 k3 nog in de avond? zondag en vandaag was ze er niet helaas
Vandaag is Sylvia er niet, ik laat het morgen weten.Oké, dank je wel. Ga ik morgen een poging wagen..
Bedankt voor je reactie dan hoef ik in de avond er niet meer heen te gaanBij mijn bezoek gaf ze aan van niet. Vaak vertrekt ze eind middag/begin vd avond
@modjomaster Concurrentie voor Ginaja inderdaad broeder ze is 21 jaar pas heel lief gezichtje mooi zwart haar precies mijn type
Top, dank je wel. Hoop niet dat ze maar 2 dagen in de week werkt..Vandaag is Sylvia er niet, ik laat het morgen weten.