Voormalig lid 22019
Stamgast
Omaatje zit daar bij Woodstock. Zag haar 2/3 weken geleden toevallig.... JE WEET ZELLUUUFFF!!Ik heb die scheldende junk mevrouw al een tijdje niet meer gezien, ik begin haar bijna te missen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOmaatje zit daar bij Woodstock. Zag haar 2/3 weken geleden toevallig.... JE WEET ZELLUUUFFF!!Ik heb die scheldende junk mevrouw al een tijdje niet meer gezien, ik begin haar bijna te missen
nog even vol houden jongen, dan mag je weer, dan is het ook dubbel zo lekker na een week van onthoudingBegin afkickverschijnselen te krijgen. Snel weer met een Roemeense dame k(l)etsen.
Ben de dagen aan het afstrepen @Rony80nog even vol houden jongen, dan mag je weer, dan is het ook dubbel zo lekker na een week van onthouding
Denk maandag ff eentje. Daarna weer een maandje wachten en dan kan ik weer losgaan in het vrije uitloopgebiedWanneer wordt je weer losgelaten?
Wel aan de lijn deze keer?
nog even volhouden dan, voordat je het weet is het maandag.Denk maandag ff eentje. Daarna weer een maandje wachten en dan kan ik weer losgaan in het vrije uitloopgebied
Is dat Sandra die bijna altijd in het wit gekleed was en stond vaak in het schuine deel van 51 ? Een mooie en lekkere dame was zij.Sandra vh Den Haag, vh Antwerpen is weer terug in de Geleenstraat 23 k3.
Wat zijn haar werktijden?Ja, dat is ze.
Zeer knappe dame.
Werkte ook nog in Antwerpen.
Wel pittig karakter.
Is Johan de zwerver met dat witte baardje er nog? Die zonder tandjesIk heb die scheldende junk mevrouw al een tijdje niet meer gezien, ik begin haar bijna te missen
Nee kan ik me niet herinneren, alleen een paar indo achtige zwerver junk types, ook een vrouw, eentje zat zelfs aan me toen ze om geld liep te bedelen en zichzelf aanbood voor sexIs Johan de zwerver met dat witte baardje er nog? Die zonder tandjes
Geloof geloof geloof hou gwn jullie muilen dicht. Doe niet alsof jullie zo geweldig en heilig zijn. Ik ben absoluut geen moslim maar telkens als het over moslims of de islam gaat lees ik 15 reacties erover. Houd gewoon je bek en heb het over onze hobby
azijnzeikers
Ironisch genoeg rond 12 uur in de doub die reactie geschreven.. op een vd manier niet doorgekomen en thuis opnieuw verstuurd. Ballen zijn al zo leeg als de laatste trein van zondag.Het klinkt alsof iemand een wip nodig heeft
Is dat die Moldavische dame vol met tattoos?Goedemorgen! Weet iemand. Of Nena (tegenwoordig Doub 16K1) vandaag aanwezig is? Zou haar heeel graag weer zien, maar wil een onnodige trip naar Den Haag vermijden.
Verbaas me sowieso dat er over deze prachtvrouw zelden iets wordt geschreven…
Nee de wat mollige Zuid Amerikaanse (zus van Sol) met prachtige ogen, grote boezem en uitzonderlijke orale kwaliteiten.Is dat die Moldavische dame vol met tattoos?
Oke, die heb ik nog nooit bij 16k1 gezienNee de wat mollige Zuid Amerikaanse (zus van Sol) met prachtige ogen, grote boezem en uitzonderlijke orale kwaliteiten.
Als ze er is heeft ze naar naam op A4 achter het raam
Stond vroeger altijd op 12, maar nu er daar rokers zijn is ze verhuisd (althans een paar maanden terug)Oke, die heb ik nog nooit bij 16k1 gezien
Ik heb haar al een tijdje niet gezien.Goedemorgen! Weet iemand. Of Nena (tegenwoordig Doub 16K1) vandaag aanwezig is? Zou haar heeel graag weer zien, maar wil een onnodige trip naar Den Haag vermijden.
Verbaas me sowieso dat er over deze prachtvrouw zelden iets wordt geschreven…
Alles wat lekker of leuk is is haram maar stiekum in t donker kan het wel dan ziet hij het nietDat zou voor mij al reden genoeg zijn om een andere geloof te kiezen
Geeft wel aan hoeveel moslims er dan blijkbaar normaal rondlopen in de Doub