modjomaster
Stamgast
nee broeder @Sandalentrekker rukken of pompen mag ook al niet ahaahhahaen daarna rukken of mag dat ook al niet
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerennee broeder @Sandalentrekker rukken of pompen mag ook al niet ahaahhahaen daarna rukken of mag dat ook al niet
maar wel na zonsondergang?nee broeder @Sandalentrekker rukken of pompen mag ook al niet ahaahhaha
In het geniep uiteraarden daarna rukken of mag dat ook al niet
ik weet het niet zeker volgens mij mag aftrekken ook niet als het donker is anders kon je even langs de doubie gaan als het donker is hahahamaar wel na zonsondergang?
Ja ik heb dat ook al jarenlang van veel dames gehoord, dat ze tijdens ramadan zo weinig klanten hebben. Ik begrijp het alleen nooit zo want als ik vraag of ze alleen moslims als klanten hebben dan zeggen ze nee ook veel die niet moslim zijn. Waarom maakt het dan zoveel verschil?Het gaat niet om de islamitische dames, maar om de islamitische klanten die niet komen neuken tijdens ramadan.
Veel dames nemen daarom vakantie/pauze tijdens deze periode.
Lijkt me niet heel gek heb je wel eens gezien wat er in de doub loopt savonds hahaDat moet dan in de Doubletstraat geweest zijn en dat percentage lijkt me wel erg hoog.
Die is nu aanwezig achterin de straatWerkt maya de bij nog in de doublet?
Onzin! Klopt geen moer van wat je zegt.Ik heb het een keer gevraagd aan die dames en ongeveer 85 % van hun klanten zijn voornamelijk moslims. Ze verdienen er dus goud geld aan. Daarom niet zo gek dat de meeste van die dames het een maand lang wat rustiger aan doen. Als het goed is is het aankomende vrijdag suikerfeest, dus verwacht weer volle straten vanaf komend weekend en dan vooral in de avond. Ik blijf dan ff weg, hahahaha!!
ik moet wel eerlijk zeggen dat er met name s'avonds in het weekend veel musselmannetjes rondlopen.Onzin! Klopt geen moer van wat je zegt.
Ik zeg dat niet, die dames zeggen het.Onzin! Klopt geen moer van wat je zegt.
Joh ik heb zoiets van lekker genieten en lol maken ....ongeacht geloof ieder moet voor zich weten wat ie doetIk zeg dat niet, die dames zeggen het.
Is de schoolmeester een beetje aan het overdrijven? (uit het Algemene Duisburg topic).In Den Haag gewoon veel mooiere dames, vriendelijker en betaal je 40 euro in de Doublet en 50 euro in de Geleen en krijg je uitgebreidere service en meestal wel een half uur op de kamer.
Je kan alleen zien of ze buitenlanda zijn en dat is zeker 85% in die shitstraat, maar of en welk geloof ze belijden kan je niet zienik moet wel eerlijk zeggen dat er met name s'avonds in het weekend veel musselmannetjes rondlopen.
Maar vaak zijn het lopers en geen neukers.