Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNormaal is zaterdagavond de drukste avond van de week, Er zullen best nog wel wat dames aanwezig zijn, maar of het je smaak is, is wat anders.Als ik vanavond, zaterdag dus, rond 20 uur naar de Doub ga, zijn er dan nog genoeg dames? Of uitgestorven?
Aantal in de witte passage, maar ook nog genoeg in de straat zelf.Bij voorkeur rijpere Latina 's. Zijn die er dan wel? Ik kom nooit s avonds, maar ik ben dadelijk toch in de buurt.
en in de stenen passage, en misschien vind je Isabel op 77 ook wel wat. Argentijnse dame van een jaar of veertig of Ingrid, Colombiaanse dame van een jaar of vijftig.Aantal in de witte passage, maar ook nog genoeg in de straat zelf.
Welk kamer nummer?Carina in de doub reeds nog gespot?
26a k1Welk kamer nummer?
Ooit van orthodox pasen en recessie gehoord?Net wezen kijken bij doub en geleen lijkt wel uitgestorven enkel ramen open minimaal aanbod en dat voor een zaterdagavond!
....en ooit al gehoord van...ramadam...?Ooit van orthodox pasen en recessie gehoord?
Niet gezien dus26a k1
mogen ze dat ook al niet (rama)dan?Het gaat niet om de islamitische dames, maar om de islamitische klanten die niet komen neuken tijdens ramadan.
Veel dames nemen daarom vakantie/pauze tijdens deze periode.
Ja en zelfs kijken mag eigenlijk al niet hahaOfficieel niet nee, maar zie er genoeg lopen tijdens het wandelen afgelopen dagen....
en daarna rukken of mag dat ook al nietOfficieel niet nee, maar zie er genoeg lopen tijdens het wandelen afgelopen dagen....