Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Kamagraman zijn die Kendra en Shayla net als de rest ook 45-50+ (Leeftijd)

Volgens mij zijn de enige jongere die Eva maar dat is een oostblokker en Kelly van der Veer maar die heeft een kutje dus niks aan.

Ik vind de shemales in de Geleenstraat allemaal zo oud. Net als op de Wallen. Maar op de Wallen zit af en toe weleens wat nieuws

Iemand die een goed pijpadresje weet in Doublet waarbij de dame nog even lekker goed blijft doorpijpen na het einde? Bij voorkeur (oudere gezette) latina's. Kika in laatste raam aan pisbakken is goed adresje maar wil eens een andere dame proberen. Budget is 35, max 50. Nena vind ik ietsje te braaf daarvoor.

wat ik nu niet snap dat bij al die verhogingen word alleen de doubie altijd verhoogd word de geleen blijft maar 50???
Twee redenen :
1: Hier ben ik niet zeker van, maar : andere Pandjeseigenaren?
2: Prijselasticiteit. Ik weet zeker dat wanneer de prijs op Geleen hoger wordt de toestroom naar privéhuizen zal toenemen. En dus de afname op de Geleen afneemt. Neem Amsterdam, prijzen door het dak, en het aanbod is inmiddels lachwekkend laag. En dus de inkomsten van de pandjeseigenaren drastisch afgenomen.

Wellicht nog meer -en/of- andere redenen...ik hoor ze graag :)

Twee redenen :
1: Hier ben ik niet zeker van, maar : andere Pandjeseigenaren?
2: Prijselasticiteit. Ik weet zeker dat wanneer de prijs op Geleen hoger wordt de toestroom naar privéhuizen zal toenemen. En dus de afname op de Geleen afneemt. Neem Amsterdam, prijzen door het dak, en het aanbod is inmiddels lachwekkend laag. En dus de inkomsten van de pandjeseigenaren drastisch afgenomen.

Wellicht nog meer -en/of- andere redenen...ik hoor ze graag :)
Geleen heeft grotendeels dezelfde exploitanten als de Doublet. Exploitatie en eigendom zijn overigens vaak gescheiden, net als bij hotels. Of de lege kamers ook daadwerkelijk niet verhuurd zijn, verschilt per exploutant. Op papier kan een kamer verhuurd zijn aan een kvk-inschrijving. Deze kvk-inschrijving draagt btw af en voila, een mooi verdienmodel om van jouw cash af te komen.

Beste mensen,

Ik ga voorlopig even niet naar Den Haag.
Ik vind het enorm jammer.
Ik wil dus vragen of als er mannen toevallig bij Geleenstraat 126a kamer 2, die kamer voorbij lopen en kijken of hij bezet is door een dame.
Alvast enorm bedankt.

Beste mensen,

Ik ga voorlopig even niet naar Den Haag.
Ik vind het enorm jammer.
Ik wil dus vragen of als er mannen toevallig bij Geleenstraat 126a kamer 2, die kamer voorbij lopen en kijken of hij bezet is door een dame.
Alvast enorm bedankt.
Je gaat niet, "dus" wil je weten of een dame er is..? 🤔

Bij 4 van de 5 kamers op nr 40 heeft men het ook aangedurfd om 50e op te hangen ......
Gisteravond hadden de dames voor zover ik zag, allen een bordje met € 40,00
Alleen de panden 5,7,10, 12, en 18 hadden bordjes met € 50,00 Vreemd genoeg had 16 k1 een bodje met € 40, net als de rest van de kamers. Overigens zag ik ook bij sommige kamers in de stenen passage, dat die nog een sticker hadden van € 35,00. Maar ik vermoed dat dat komt omdat de kamers al een tijdje niet verhuurd zijn.
Wat mij verder opviel dat de kamers die bordjes van € 50,00 geen klandizie hadden, wat goed zichtbaar was op de kamers van 5 en 7 waar de gordijnen niet dicht geweest zijn.
Tevens zag ik op Coco haar plek ook een bordje van € 50,00 zal dat betekenen dat ze nu ook quickies van € 50,00 doet, of heeft ze pech, dat er alleen een € 40 en € 50 optie is,

Gisteravond hadden de dames voor zover ik zag, allen een bordje met € 40,00
Alleen de panden 5,7,10, 12, en 18 hadden bordjes met € 50,00 Vreemd genoeg had 16 k1 een bodje met € 40, net als de rest van de kamers. Overigens zag ik ook bij sommige kamers in de stenen passage, dat die nog een sticker hadden van € 35,00. Maar ik vermoed dat dat komt omdat de kamers al een tijdje niet verhuurd zijn.
Wat mij verder opviel dat de kamers die bordjes van € 50,00 geen klandizie hadden, wat goed zichtbaar was op de kamers van 5 en 7 waar de gordijnen niet dicht geweest zijn.
Tevens zag ik op Coco haar plek ook een bordje van € 50,00 zal dat betekenen dat ze nu ook quickies van € 50,00 doet, of heeft ze pech, dat er alleen een € 40 en € 50 optie is,
Op de bordjes staat vanaf 50 euro. Dus coco gaat gewoon de hoofdprijs vragen van 100 euro als klanten komen aankloppen.

ik zal maar niet vragen hoe doggy style bij haar is :ROFLMAO:
Dat was haar favoriete positie.
Helaas is die dame er niet meer, mijn laatste afspraak was 11 juni, daarna heeft ze haar whatsapp verwijderd. Maar sinds vorige week donderdag heeft ze whatsapp, maar durf niet te appen, straks is zij dat niet.
Het kan ook een goed teken zijn, misschien komt ze terug.

Terug
Bovenaan Onderaan