Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls er een dame staat, dan ga ik weer naar Den Haag, maar denk dat ik wel misschien over 2 weken.Dat is de reden waarom je niet meer gaat.
Maar nu weten we nog steeds niet waarom je wilt weten of een dame er is, als je er toch niet naartoe gaat.
Sisi is in ieder geval aanwezig.Iemand Sisi en/of Olga al gesignaleerd vandaag in de Hunzestraat?
Ok, even sparen dus en dan weer lekker wippen.Als er een dame staat, dan ga ik weer naar Den Haag, maar denk dat ik wel misschien over 2 weken.
Wat er bijzonder is.Dan vraag ik me af wat er zo bijzonder is aan dat raam?
In onderstaande link schrijf je dat de dame niet meer terugkomt. Dan is het wel een beetje vreemd dat je vraagt of iemand haar heeft zien staan.Wat er bijzonder is.
Mijn favoriete dame zat daar, ik bezocht haar heel graag. Hopelijk komt ze terug.
Dame heet Franceska (werknaam) haar echte naam: Sara.
Als je dat nou gewoon in je eerste bericht had vermeld dan was deze hele discussie niet nodig geweestWat er bijzonder is.
Mijn favoriete dame zat daar, ik bezocht haar heel graag. Hopelijk komt ze terug.
Dame heet Franceska (werknaam) haar echte naam: Sara.
Om je voor een verslaving te behoeden is het misschien beter het niet te vermelden.Oh waarom. Nou ik moet opletten een beetje met mijn geld, en ik wordt hier verslaafd van… dus ik moet zelf oppassen.
In onderstaande link schrijf je dat de dame niet meer terugkomt. Dan is het wel een beetje vreemd dat je vraagt of iemand haar heeft zien staan.
Franceska - Geleenstraat 126a k2
Op 11 juni heb ik deze voor het laatst bezocht, sinds een paar weken heb ik haar niet meer gezien, en ze heeft haar WhatsApp verwijderd waardoor ik haar niet meer kan contacten om een afspraak te maken met haar. Weet iemand waar zij is momenteel? Het is zo jammer, want zij was mijn favoriet. Of...www.girlsreview.nl
Mijn excuses. Ik lees alles te snel… ik moet meer te tijd nemen. Ik ga ook voorlopig even niet meer op de site. Bedankt voor de hulp allemaal.Om je voor een verslaving te behoeden is het misschien beter het niet te vermelden.
Net zo het ook beter is de zogenaamde echte naam van de dame niet te vermelden
Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat jij een ander soort hulp nodig hebt.Mijn excuses. Ik lees alles te snel… ik moet meer te tijd nemen. Ik ga ook voorlopig even niet meer op de site. Bedankt voor de hulp allemaal.
Twee redenen :
1: Hier ben ik niet zeker van, maar : andere Pandjeseigenaren?
2: Prijselasticiteit. Ik weet zeker dat wanneer de prijs op Geleen hoger wordt de toestroom naar privéhuizen zal toenemen. En dus de afname op de Geleen afneemt. Neem Amsterdam, prijzen door het dak, en het aanbod is inmiddels lachwekkend laag. En dus de inkomsten van de pandjeseigenaren drastisch afgenomen.
Wellicht nog meer -en/of- andere redenen...ik hoor ze graag
Wat mij betreft hoef je helemaal niet je excuus aan te bieden. Kijk en lees gewoon de site, en als je gerichte vragen hebt, staan er diverse mensen klaar om je vraag of vragen te beantwoorden.Mijn excuses. Ik lees alles te snel… ik moet meer te tijd nemen. Ik ga ook voorlopig even niet meer op de site. Bedankt voor de hulp allemaal.
Ja dat ga ik ook doen.Wat mij betreft hoef je helemaal niet je excuus aan te bieden. Kijk en lees gewoon de site, en als je gerichte vragen hebt, staan er diverse mensen klaar om je vraag of vragen te beantwoorden.
En misschien is het voor jou beter, om iedere keer een andere dame te nemen, dan krijg je ook minder snel gevoelens voor de dame.
Bedankt.Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat jij een ander soort hulp nodig hebt.
Succes met alles, welgemeend.
ik zou het gewoon doen, zeggen ik geef je € 40,00 take or leave it.Kunnen vaste klanten nog voor 40€ terecht bij een dame indien men afwisselt tussen de ene keer 40 en de andere keer 50€? Of is het echt uit den boze om te onderhandelen voor 40€ terwijl er een bordje uithangt van 50€?
ik heb gisteren dames gezien, met een bordje van € 50,00 waar niemand binnen is geweest, en dan was ik nog best lang geweest,De dames zijn ook nog aan het aftasten. Gewoon 40 euro bieden. Als ze 50 euro willen dan maar hard uitlachen en weg huppelen
Je hebt helemaal gelijk. Uit principe ga ik geen 50 euro betalen in de doub. Dames die 50 euro willen moeten maar bij de Geleen werken.Die €50 is echt een soort psychologische grens heb ik de indruk.
Het zou zomaar kunnen dat dit voor een aantal dames einde carrière gaat betekenen, of overdrijf ik nu?
Bij Nena op nr 12 hangt er 50€ bordje op en ik vroeg aan de deur 40 en het was ok. Niet vaal later zat mijn blote lul in haar mond. Recensie volgt later.ik zou het gewoon doen, zeggen ik geef je € 40,00 take or leave it.
En ik denk als je er al eerder bent geweest, dat ze met een glimlach de deur voor je opendoen,
Maar ik denk, gezien het type dame waar je op valt, dat je daar niet zo gauw een bordje met € 50,00 zie hangen.
Het zijn met name de jonge Roemeense dames die € 50,00 vragen, maar ook niet allemaal, de twee mooie Roemeense zusje die in het begin van de straat staan, hadden gewoon een bordje met € 40,00
Goed advies! Gevoelens voor een dame dat kan heel naar uitpakken. Persoonlijk nooit meegemaakt, maar ik ken wel iemand die dat ervaren heeft.Wat mij betreft hoef je helemaal niet je excuus aan te bieden. Kijk en lees gewoon de site, en als je gerichte vragen hebt, staan er diverse mensen klaar om je vraag of vragen te beantwoorden.
En misschien is het voor jou beter, om iedere keer een andere dame te nemen, dan krijg je ook minder snel gevoelens voor de dame.