huiswerk voor jenee helaas niet broeder @Rony80 39K1 die ken ik nog niet haah
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenhuiswerk voor jenee helaas niet broeder @Rony80 39K1 die ken ik nog niet haah
Iemand enig idee hoe de dame heet op doub 30 k3? Ik ben bij haar vandaag naar binnen geweest, maar ik ben vergeten haar naam te vragen… ik wil een recensie over haar voor jullie schrijven heren!
huiswerk voor je
Tanja is van de ochtendshift. De dame in kwestie staat er in de avond.Waarschijnlijk Tanja?
Recensie - Tanja, Den Haag, Doubletstraat 30-k3
Het eerste wat ik deed na de versoepelingen enkele weken terug was Tanya opzoeken. Een leuke meid zonder enige kapsones of wat dan ook. Ze draagt soms een blauwe, minuscule bikini dat haar erg goed staat. Haar topje is zo klein dat haar tieten gewoon eruit steken ? en haar slipje is niet meer...www.girlsreview.nl
En Tanja voldoet ook niet helemaal aan de omschrijving van @FuckerdoubTanja is van de ochtendshift. De dame in kwestie staat er in de avond.
Ik denk dat het inderdaad om deze dame gaat, alleen denk ik dat haar borsten wel iets groter zijn dan een Cup B, zoals vermeld in de recensie.Elena (Roe), Den Haag, Doubletstraat 39 k1
Leuke meid kom iedere week bij haar
Ze is er tot zaterdag daarna is ze op vakantieIk denk dat het inderdaad om deze dame gaat, alleen denk ik dat haar borsten wel iets groter zijn dan een Cup B, zoals vermeld in de recensie.
Overigens wel een geile recensie van @Jimmybones, ik wil er gelijk naar toe rijden, om dat even te checken
Recensie - Elena (Roe), Den Haag, Doubletstraat 39 k1
Gisterochtend deze dame bezocht. Herkenbaar aan geblondeerde haren en zwarte bril. Ik dacht een jong poppetje te pakken maar ze zei 32 te zijn. Ze vroeg 35 en ik gaf 40 en probeerde wat extra kusjes of een lik aan haar kutje te regelen. Het antwoord was direct nee en mijn eigen condoom mocht ook...www.girlsreview.nl
Dan zal ik even haast maken om haar te bezoeken.Ze is er tot zaterdag daarna is ze op vakantie
Dan vergeet je Scheveningen, met tram 9 in 20 min. van Den Haag CS. Of tram 1 van Den Haag HS. Den Haag is een ambtenaren stad, die gaan na het werk nog even wat drinken en soms nog even naar de Geleen en dan naar huis. Aan de Bierkade de Avenue Culinaire in opkomst al wil die nog niet echt goed lopen vanwege de Doubletstraat zegt men.Dat klopt maar dat bedoelde Modjomaster niet, Behalve de hoeren is er niks te beleven in Den Haag, het is vergeleken met Amsterdam en Rotterdam en zelfs Utrecht net een dorp, Na 01.00 s'nachts is er niks meer te beleven in de stad, en zeker doordeweeks.
Gisteren en eergisteren waren er aardig wat latinas aanwezig alle ramen van de witte pasage bezet, en ook een paar in de stenen passage. verder begin van de straat, de oneven nummers en ik zag er een paar op 26 en ook het grote pand 79 zag ik een paar latinas. Kortom keus genoeg, jong, oud, dik, dun, donker en licht getint alle soorten.Hoe is de bezetting in de doublet heren? Nog geile latina's aanwezig?
Ik had het niet over de dvp's, ik had het over de stad zelf. Ik heb nergens geschreven dat je met de dvp's in Amsterdam het leuker hebt en in Den Haag minder. Ik geef ook de Hagenezen gelijk dat het goedkoper is in Den Haag en dat je meer kan doen, maar ik heb zelf persoonlijk ook nooit echt een slechte ervaring gehad bij een raamprostituee in Amsterdam, dat ik dacht van ik had haar niet moeten bezoeken.Nou @Jongen.van.Amsterdam ik ben zelf Amsterdammer en kom daar ook veel vaker dan in Den Haag. Maar ik ben het met de Hagenezen eens in dit geval. Als je leest over alle bezoekjes krijg ik de indruk dat je het leuker hebt in Den Haag als het om dvp's gaat. Tuurlijk, ik voel me meer thuis in Amsterdam als stad, omdat ik daar vandaan kom. En over toeristen gesproken, dat maakt het in Amsterdam alleen maar nog minder leuk, vooral in de avond. Het is dat het 2x zo ver is anders ging ik veel vaker neuken in Den Haag.
Ja, ze werkt vandaag.Weet iemand misschien of Eli van de Rose passage K10 morgen of in het weekend aanwezig is? Paulus misschien? dank!
Kut parkeren ook en vieze damesliever in den haag dan op de wallen in amsterdam daar moet je voor alles extra bij betalen en service is om te huilen
ik heb je eerder al antwoord gegeven.Hallo werkt yessy ssbbw nog bij doublestraat?
Hallo,
Is ssbbw yessy nog bij doublestraat?
Alsvast bedankt.
Voor de mensen die nog geïnteresseerd zijn in Yessy. Mega dikke iets oudere latina in de passage . Kijkt niet altijd vriendelijk. Ze gaat zaterdag terug naar Santa domingo en zegt niet meer terug te komen. Dus mocht je nog een keer mega benen en billen willen proeven. Yessy is er nog een kleine week. Kijkt idd niet vriendelijk maar als je van zulke lichamen houd is Yessy bij uitstek de lekkerste van Nl ( achter het raam )
Zo te zien had ik je een beetje verkeerd begrepen en ben ik toch wel veel met je eens. Alleen van die hoge prijzen op de Wallen, dat staat heel vaak beschreven in Amsterdam algemeen en in losse recensies. Ik heb ook nog nooit zoveel betaald hoor, ook max. 50 euro en maar een paar slechte ervaringen in 30 jaar wandelen.Ik had het niet over de dvp's, ik had het over de stad zelf. Ik heb nergens geschreven dat je met de dvp's in Amsterdam het leuker hebt en in Den Haag minder. Ik geef ook de Hagenezen gelijk dat het goedkoper is in Den Haag en dat je meer kan doen, maar ik heb zelf persoonlijk ook nooit echt een slechte ervaring gehad bij een raamprostituee in Amsterdam, dat ik dacht van ik had haar niet moeten bezoeken.
De dames op de Wallen zijn ook veeel knapper dan de dames in de Geleen en helemaal Doublet, alleen de prijzen zijn te hoog en over de service kan ik niet praten bij de dames met hoge prijzen want ik heb zelf nog nooit een dame bezocht die zulke hoge prijzen vragen, alleen dames die nog 50 vragen voor p+n. Alleen de Wallen is gewoon naar de kloten, toen ik nog een tiener was stonden er ook echt knappe dvp's en je kon ze allemaal bezoeken voor 50 p+n, alleen de dames lieten mij niet binnen, ik zag er veelste jong uit en ik was ook te jong.
En dat er zoveel toeristen zijn vind ik ook niet leuk en helemaal van die lastige toeristen.
Ik ben ook niet elke week bij de dvp's in Den Haag zoals velen hier, ik bezoek een raamprostituee maar 1 keer in de maand en dan ga ik weer over 2 of 3 maanden het verschilt allemaal, en het is niet omdat het zo ver is, maar ik hoeft niet zovaak naar een dvp te gaan.
even goed lezen.Dus yessy ssbbw is er wel.
Vanaf middag uren of avond uren?
Maar rony80 waar kan ik ssbbw of bbw vrouwen vinden?
Kan je wat informatie geven aub?
(Raam) (clubs)