@TOM HOOKER, dat viel mij ook op dat haar gordijn niet vaak gesloten is, Ze heeft voor mij wel iets leuks, Het zou kunnen dat het een Latina is, maar ik vermoed eerder dat zij een Roemeense is, Ik heb haar twee weken voor het eerst gezien, daarvoor heb ik haar nooit gezien,@Rony80 . Ik vermoed dat de dame op 77,k1 een Latina is . Ze staat er nog niet zo lang maar ik weet 100 % zeker dat deze dame een tijdje ertussen uit is geweest maar kan haar niet plaatsen. De laatste tijd wil ik wat nieuws proberen maar zie haar gordijn nooit gesloten en dat is al een slecht teken terwijl ze er toch wel goed uit ziet. Ben gisteren maar bij Bibiana geweest in de stenen passage.
Bibiana is toch de Braziliaanse dame in de stenen passage 11-25 kamer 6, ze heeft geblondeerd haar, en ik zie dat ze vaak in een boek zit te lezen.
Leuke dame is dat, vroeger twee keer geweest. Ze geeft een prima services. beter dan ik had verwacht.
Overigens is zij ook best vaak vrij, dus het zeg niet altijd wat, als de gordijnen vaak open blijven,