Voormalig lid 14164
Newbie
- 9
- 26/07/22
- 1
Heeft iemand Nicole (Roe) Geleenstraat 122 k3 gezien of weet of ze werkt?? Ze heeft vrijwel altijd een legging aan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk weet dat ze Raluca heet, niet te verwarren met de andere kleine Raluca, die ook op 110 werkt.Er staat vandaag een blonde dame met rode badpak op geleenstraat 110 k5? Een flinke meid, weet iemand hoe zij heet of ervaring mee?
zeg je nu uit Singapore was het dan een aziatische dame broeder en hoe zag ze eruit ik hoor graag van je @KaiserParmaIk was afgelopen zaterdag daar, hopende op Sonja, uiteindelijk bij een meid langsgegaan die uit Singapore kwam. Iemand die haar naam kent? Ze ontving aan de rechterkant, dus 128 of 130. Redelijke kont ook in doggy.
ze had spleetogenzeg je nu uit Singapore was het dan een aziatische dame broeder en hoe zag ze eruit ik hoor graag van je @KaiserParma
wat meer details graag haah leuk hoor broeder @Rony80ze had spleetogen
Ze had zwart haar en ze was niet zo groot broeder @modjomasterwat meer details graag haah leuk hoor broeder @Rony80
Bedoel je Geleenstraat 84 en 86? Het verbaast me heel erg; kun je namen noemen?Ik zou zelf nooit een dame bij 84 en 86 bezoeken, er zijn een aantal dames die daar alleen handjob doen voor het instaptarief 50eu en als je wilt p+n is het al meteen de jackpot, en ze gedragen zich als diva's. Dus ik zou daar nooit een dame bezoeken.
Ja als het goed is met die paarse wanden aan de binnenkant, namen weet ik niet. Maar ze vragen meer dan andere dames, de prijzen doet mij denken aan de prijzen bij de Wallen, misschien hebben ze hiervoor op de Wallen gewerkt. Hoeveel vragen de dames aan jou dan?Bedoel je Geleenstraat 84 en 86? Het verbaast me heel erg; kun je namen noemen?
Wil niet over de prijzen gaan zeiken maar dit maak ik nu mee vandaag.
Dacht vandaag die Braziliaanse Monica te bezoeken. Aan de deur geweest en ze zei 35, toen vroeg naar PZC ging ze van 35 naar 60 euro. Ik heb haar vriendelijk bedankt. Het wordt wel te gek, meestal geef ik al iets extra maar ja nu schiet het niet op
Ik begrijp het ook niet meer, er wordt al vaker gezegd dat je de dames bij nummer 12 gewoon moet vermijden. Ze spreken het gewoon met elkaar af. Doublet is verkloot sinds corona, in 2018/2019 was het veel beter qua prijzen en de dames die er stonden waren ook beter. Nu vind ik het aanbod gewoon veel slechter en vragen de dames ook nog meer dan 35, ik begrijp dat gewoon niet. Nu alles steeds gekker en duurder wordt, is de fun voor mij weg, ik wil al lang een punt achter dit zetten. Alleen soms ga je uit verveling toch nog even kijken. Maar ik ben er wel klaar mee.Wat mij opviel dat de dames van Doublet 12 € 50,00 vroegen aan een collega wandelaar, ook de twee Roemeense dames vroegen € 50,00 aan iemand die voor mij liep. Ik begrijp het niet zo, want zo bijzonder zagen die dames van 12 er niet uit. Het moet niet gekker worden in de Doub.
Als een supermooie dame € 50,00 vragen, kan ik mij dat nog wel voorstellen, maar dit waren gewoon in mijn ogen lelijkerds, met te veel vet op de verkeerde plaatsen en geen knap gezicht of lekker lichaam. Ik snap ook niet dat er wandelaars zijn die dat voor deze dames over hebben.Ik begrijp het ook niet meer, er wordt al vaker gezegd dat je de dames bij nummer 12 gewoon moet vermijden. Ze spreken het gewoon met elkaar af. Doublet is verkloot sinds corona, in 2018/2019 was het veel beter qua prijzen en de dames die er stonden waren ook beter. Nu vind ik het aanbod gewoon veel slechter en vragen de dames ook nog meer dan 35, ik begrijp dat gewoon niet. Nu alles steeds gekker en duurder wordt, is de fun voor mij weg, ik wil al lang een punt achter dit zetten. Alleen soms ga je uit verveling toch nog even kijken. Maar ik ben er wel klaar mee.
Ja als een dame knap is, snap ik het ook wel. De dames bij 12 vind ik ook lelijk hoor, en ik snap ook niet dat er wandelaars zijn die dat voor deze dames over hebben.Als een supermooie dame € 50,00 vragen, kan ik mij dat nog wel voorstellen, maar dit waren gewoon in mijn ogen lelijkerds, met te veel vet op de verkeerde plaatsen en geen knap gezicht of lekker lichaam. Ik snap ook niet dat er wandelaars zijn die dat voor deze dames over hebben.
Ik weet niet of € 50,00 de standaard gaat worden bij de Roemeense dames? Maar het is een zorgwekkende situatie. Ik zou zeggen, gewoon mijden deze dames.
Man man man...Ja als een dame knap is, snap ik het ook wel. De dames bij 12 vind ik ook lelijk hoor, en ik snap ook niet dat er wandelaars zijn die dat voor deze dames over hebben.
Er waren al meerdere dames die 50 vragen in de straat, Ruby ook..ik vroeg aan haar of dat haar nieuwe prijs is, zij zegt nee dit is al heel lang mijn prijs. Maar ik geloof dat niet, want ik zie bij haar topic dat wandelaars gewoon 40 betalen. Misschien dat het voor nieuwe klanten 50 is. Sommige dames denken echt dat elke man dom is ofzo en dat wij alles geloven wat zij zeggen en dan ook nog volhouden dat wat zij zeggen waar is terwijl je weet dat het gewoon dom gelul is. Een Roemeense dame met donker haar die nu bij 18 staat vroeg aan mij vorig jaar 300 zonder schaamte en dan ook volhouden dat dit haar prijs is na dat ik haar hebt geconfronteerd over dat ze niet moet liegen over de prijs. Ik heb dit soort dingen dingen al vaker meegemaakt ook in Amsterdam en dan nog hogere bedragen voor standaardtarief, dat dom gelul van die dames continu en volhouden dat het waar is en andere dingen wat ik heb meegemaakt neemt de fun bij mij weg en heb ik gewoon geen zin meer om naar de hoeren te gaan, daarom wil ik al lang een punt achter dit zetten. Veel prostituees zijn een pathologische leugenaar en helemaal die Roemenen.
Ligt aan jou man. Lijkt me sterk dat ze jou niet serieus nemen.Ja als een dame knap is, snap ik het ook wel. De dames bij 12 vind ik ook lelijk hoor, en ik snap ook niet dat er wandelaars zijn die dat voor deze dames over hebben.
Er waren al meerdere dames die 50 vragen in de straat, Ruby ook..ik vroeg aan haar of dat haar nieuwe prijs is, zij zegt nee dit is al heel lang mijn prijs. Maar ik geloof dat niet, want ik zie bij haar topic dat wandelaars gewoon 40 betalen. Misschien dat het voor nieuwe klanten 50 is. Sommige dames denken echt dat elke man dom is ofzo en dat wij alles geloven wat zij zeggen en dan ook nog volhouden dat wat zij zeggen waar is terwijl je weet dat het gewoon dom gelul is. Een Roemeense dame met donker haar die nu bij 18 staat vroeg aan mij vorig jaar 300 zonder schaamte en dan ook volhouden dat dit haar prijs is na dat ik haar hebt geconfronteerd over dat ze niet moet liegen over de prijs. Ik heb dit soort dingen dingen al vaker meegemaakt ook in Amsterdam en dan nog hogere bedragen voor standaardtarief, dat dom gelul van die dames continu en volhouden dat het waar is en andere dingen wat ik heb meegemaakt neemt de fun bij mij weg en heb ik gewoon geen zin meer om naar de hoeren te gaan, daarom wil ik al lang een punt achter dit zetten. Veel prostituees zijn een pathologische leugenaar en helemaal die Roemenen.
zij dat geen omgebouwde die daar staan ik heb in het verleden welZe had zwart haar en ze was niet zo groot broeder @modjomaster
Overigens wel weer eens iets anders dan een Roemeentje of een Latina
Geen idee, ik zit je maar een beetje te dollen, ik ga nooit naar de Geleenstraat, ik weet dus ook weinig van de dames daar.zij dat geen omgebouwde die daar staan ik heb in het verleden wel
hele grote aziatische zien staan?
haha ik dacht al broeder dat is niet ons straatje wij zijn meer van de doubieGeen idee, ik zit je maar een beetje te dollen, ik ga nooit naar de Geleenstraat, ik weet dus ook weinig van de dames daar.
Jij dacht dat ik vreemd was gegaan, bij die dames in de Geleen,haha ik dacht al broeder dat is niet ons straatje wij zijn meer van de doubie
Ik kan hier alleen over mijzelf spreken, Ruby vroeg de laatste keer dat ik bij haar was € 40,00. Ik weet niet wat andere wandelaars betalen, maar volgens mij ook gewoon € 40,00Er waren al meerdere dames die 50 vragen in de straat, Ruby ook..ik vroeg aan haar of dat haar nieuwe prijs is, zij zegt nee dit is al heel lang mijn prijs. Maar ik geloof dat niet, want ik zie bij haar topic dat wandelaars gewoon 40 betalen.
Wendy en Elisabeth zijn aanwezig.Vanmiddag bezoekje aan de Geleen op de agenda…weet iemand of Wendy, Elisabeth, 84-2, of Daniella (Spaanse, passage helemaal in de hoek);er vandaag/vanmiddag zijn? Anders moet ik op zoek naar een nieuwe dame…
inderdaad broeder ik dacht al hahahJij dacht dat ik vreemd was gegaan, bij die dames in de Geleen,
Op 122 k9 staat een volslanke brunette. Ze heet Jessyca.Hoe heet de volslanke brunette op 122? Iets van abella?