Ik Ga daar binnenkort ff piesen en foto maken(van t gebouwtje dan he )
Is dat een toilet dat op slot kan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk Ga daar binnenkort ff piesen en foto maken(van t gebouwtje dan he )
Klopt! 10 jaar geleden was het eind juli/begin augustus, inmiddels dus al in april. Weet eigenlijk niet of het echt continu doorschuift waardoor het over x jaar ook kan samenvallen met kerst ofzo.....maar het lijkt idd eindeloos jaarlijks 10 dagen terug te schuiven.iedere jaar 10 dagen eerder...heb gehoord...
Ik heb in diverse kamers in pand Geleen 23 zo'n ding zien staan. In ieder geval bij Jessica van Hunse 51 k8 en volgens mij ook bij July van Geleen 23 k1. Aan het raam even vragen bij de kinky girls dus.Zijn er dames in de hunse/geleenstraat die over een gynaecologenstoel/of kamer beschikken?
Jessica is aanwezig, July is nog op vakantie.Ik heb in diverse kamers in pand Geleen 23 zo'n ding zien staan. In ieder geval bij Jessica van Hunse 51 k8 en volgens mij ook bij July van Geleen 23 k1. Aan het raam even vragen bij de kinky girls dus.
Beetje het zelfde als de rest van de weekHee weet iemand iets over de raambezetting op zondag net na de midag?
gisteravond haar nog gezien!Ik heb Elly Geleen 120-122.k1 al een tijd niet gezien overdag. Heeft iemand haar gezien?
Wat is het lekker rustig in de rosse buurten vanavond! Alhamdulillah
Het is maandag, het is ramadan, het is pokkeweer met wind en regen...de dames houden daarmee rekening!Hoe is het met de bezetting qua dames in doub/geleen?
Bedankt voor de info... wel jammer was echt een topper qua service zo kan je het amper vinden tegenwoordigRuim anderhalf jaar geleden liet Nikki weten met dit werk te gaan stoppen. Helaas!
is rustig qua mannen. veel open gordijnen dus er is veel leuks te beleven deze maand voor de ongelovige onder onsRustig qua dames of mannen?