Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls je hongaarde Roxan bedoeld gisteren nog zien zitten.Iemand die weet of roxan doubletstraat nog werkt / gezien afgelopen dagen?
Ah thanks, dacht dat ze er niet meer wasAls je hongaarde Roxan bedoeld gisteren nog zien zitten.
Weet iemand hoe je haar kan bereiken ze staat bovenop en kan ook nergens haar pagina vinden waarbij ik contact kan opnemen met haarLaila aanwezig op Geleen 23?
Er is nog een Nicole in D. op nr. 6 k3. Ze is is klein en slank figuurtje. Praat bij mij veel en een leuke meid. Mijn favoriete. De laatste tijd in sexy zwarte lingerie. Werkt van donderdag t/m zondag in de avond.Weet ik even niet, zou even de persoon nog vragen, donderdag spreek ik de persoon, laat het nog weten. Alvast dank!
Ze is aanwezig, Geleenstraat 23 k1.Weet iemand hoe je haar kan bereiken ze staat bovenop en kan ook nergens haar pagina vinden waarbij ik contact kan opnemen met haar
Edit: Alexa/Anda is aanwezig.Ze begint meestal rond 12 uur.
Dankjewel Paulus ,ga ik haar zaterdag met een bezoekje vererenVolgens mij rond een uur of 11, zit de laatste tijd op k5.
Het is nog erg rustigGoedemorgen
Al bezoekers geweest in de doublet die wat kan vertellen over de bezetting?
Je kan het beste om 6.00 uur gaan dan is de bezetting totaal in de doublet 700 dames zitten voor u klaar.Goedemorgen
Al bezoekers geweest in de doublet die wat kan vertellen over de bezetting?
Even een update.Hallo broeders, ben ik weer even.
Vandaag kreeg ik van iemand een dame, ze heet Nicole en zit op de Doubletstraat, iemand die weet welk pand en kamernummer? Hopelijk is er maar 1 Nicole in Doubletstraat, Alvast bedankt, hoor het graag.
Je bent er echt een paar vergelijkingen.Je kan het beste om 6.00 uur gaan dan is de bezetting totaal in de doublet 700 dames zitten voor u klaar.![]()
Wat wil je nog meer?Veel hoeren beschikbaar en weinig hoerenlopers dus alle vrijheid , zonnetje erbij en een ideale hoerenlopersdag lijkt mij.Net als een paar weken geleden was ik vanmiddag even in de Geleenstraat. Weer viel me op dat het aanbod heel behoorlijk wat, zowel qua aantallen, uiterlijk en mix van bekende en onbekende dames.
Alleen het aantal mannen dat er rondliep was weer redelijk weinig.