Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja klopt maar ik heb dat in de aanhef gezet 42k5 sorry
ik denk dat je deze dame bedoeld, is inderdaad al aardig op leeftijd

Zo, het is al een tijd geleden dat ik weer mijn kwark hebt gedumpt in Den Haag, morgen ga ik eens even langs om te dumpen, vroeg me af of Melissa van Doubletstraat 20 K2, nog werkt of gezien of recent iemand haar nog gedaan? Anders andere toppers in Doubletstraat? Of anders ga ik naar Geleenstraat.
Alvast bedankt!

Zo, het is al een tijd geleden dat ik weer mijn kwark hebt gedumpt in Den Haag, morgen ga ik eens even langs om te dumpen, vroeg me af of Melissa van Doubletstraat 20 K2, nog werkt of gezien of recent iemand haar nog gedaan? Anders andere toppers in Doubletstraat? Of anders ga ik naar Geleenstraat.
Alvast bedankt!
of je bezoekt beide straatjes broeder en ga niet te vroeg hoe later hoe betere bezetting, hoe zie die Melissa eruit

de mooie Erica heb ik gespot ze staat bij 24k2 de lekkere kattenkop
ook voor de lief hebbers broeders de mooie Coco is ook weer terug ze staat bij K8 let op minimaal half uur bij Coco en 100 euro

Ik was er zeer waarschijnlijk te vroeg op de dag. Ik heb Erica 24K2 helaas niet gespot.

Geweldig hoe je het altijd meldt. Mocht jij of iemand haar vandaag zien, laat het even weten!

of je bezoekt beide straatjes broeder en ga niet te vroeg hoe later hoe betere bezetting, hoe zie die Melissa eruit
Ik weet het niet meer broeder, het is al een tijd geleden zeg. Als ik haar zou zien, dan herken ik haar wel. Laatste dat ik haar bezocht heb, herkende ze mij ook, ze riep zelfs naar mij, toen niet gehoord, toen draaide ik me om en zag haar, en toen kwarkje daar gedumpt. En ik ben van plan rond 11:30 is dat goede tijd of is dat te vroeg?
Anders haar draadje even kijken voor haar uiterlijk.

Ik weet het niet meer broeder, het is al een tijd geleden zeg. Als ik haar zou zien, dan herken ik haar wel. Laatste dat ik haar bezocht heb, herkende ze mij ook, ze riep zelfs naar mij, toen niet gehoord, toen draaide ik me om en zag haar, en toen kwarkje daar gedumpt. En ik ben van plan rond 11:30 is dat goede tijd of is dat te vroeg?
Anders haar draadje even kijken voor haar uiterlijk.
dat is wel erg vroeg broeder beter rond 16:00 dan zitten de meeste er wel

Alvast bedankt!
Toppers in de Doubletstraat , kan het mij moeilijk voorstellen.

Mijn toppers zitten in Geleenstraat, er zijn wel een aantal in Doubletstraat. Ik kom heel weinig in Doubletstraat, want vind het daar niet zo fijn, maar moet wel vaker proberen denk ik.
Doubletstraat kom ik al jaren niet meer, deels door de aanbod maar ook sfeer. Maar ook Geleenstraat is achteruit gegaan wat aanbod betreft. Vroeger moet je zware beslissingen nemen waar je spermadonatie ging aanbieden. Zoveel leuke dames maar tegenwoordig ga ik zelf zonder een donatie weg.

Gehalte van bloedmooie dames met goede service is minder. Iets waar Geleenstraat ooit bekend voor was.

Maar wie zijn er toppers in Geleenstraat volgens jou?

Doubletstraat kom ik al jaren niet meer, deels door de aanbod maar ook sfeer. Maar ook Geleenstraat is achteruit gegaan wat aanbod betreft. Vroeger moet je zware beslissingen nemen waar je spermadonatie ging aanbieden. Zoveel leuke dames maar tegenwoordig ga ik zelf zonder een donatie weg.

Gehalte van bloedmooie dames met goede service is minder. Iets waar Geleenstraat ooit bekend voor was.

Maar wie zijn er toppers in Geleenstraat volgens jou?
Mijn toppers zijn momenteel.
Silvia (zat eerst in Doubletstraat)
Asha
Natalia

Mijn toppers zijn momenteel.
Silvia (zat eerst in Doubletstraat)
Asha
Natalia
Geleenstraat ook in verval maar beter dan Doubletstraat en daarom roeien met de riemen die je hebt waardoor er in ieder geval voor mij langzaam maar zeker een einde aan het Haagse tijdperk aan het komen is want steeds op hetzelfde terugkomen heb ik ook op een gegeven moment wel gezien.

Terug
Bovenaan Onderaan