Fausto
Meubelstuk
- 1.172
- 03/08/24
- 1.530
Dat geld voor een hoop dames.Lees alleen dat ze er vaak niet is op maandag, jammer!
Veel dames geven hun doosje wat rust op maandag, na een druk weekend.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat geld voor een hoop dames.Lees alleen dat ze er vaak niet is op maandag, jammer!
Vraag gewoon aan de voor jou wat oudere aantrekkelijkere latijnse dames wat pzc kost en check evt deze site nog even en doe het. Ik denk dat ongeveer de helft het wel doet…maar cim doen er niet veel…dan wordt het over haar gezicht of tieten.Lijkt mij wel fijn om enigszins een verzorgde oudere vrouw te zien haha.. dus normaal gezicht, lichaam mag beetje gezet zijn.
Maar ze mag lekker hoerig zijn, zolang het echt maar zo een hele slordige pijpbeurt is.
Vaak klagen ze dat het erg rustig is, dus druk weekend is dan een sprookje!na een druk weekend.
Dat geldt dan zeker voor de Doubletstraat, in de Geleenstraat merk ik dat eigenlijk niet?Dat geld voor een hoop dames.
Veel dames geven hun doosje wat rust op maandag, na een druk weekend.
Nee is ook onzinDat geldt dan zeker voor de Doubletstraat, in de Geleenstraat merk ik dat eigenlijk niet?
Sowieso een 1 april grap. Ga maar na: iemand die geld investeert in dat treurige kanaal (huren van auto's, overal naartoe rijden, kopen van views en comments) die stopt echt niet. Als z'n Wajong weer binnen is gaat ie weer verder.Las net dat de man achter oa dronefilmpjes van oa skw, geleenstraat en enkele privehuizen met zijn youtube kanaal Tiger media gisterenavond in de Geleenstraat is gearresteerd, als het geen 1 april grap is tenminste, zij kanaal zou offline zijn?
Als ie gearresteerd zou zijn denken jullie dan dat ie wel de tijd zou hebben om dit bericht te plaatsen? Dan zou zijn kanaal verwijderd zijn. Bovendien als de politie hem zou willen stoppen zouden ze via YouTube zijn kanaal gewoon verbieden. Als zijn voorkomen en kenteken etc allemaal al bekend waren bij de politie...Waarom hebben ze hem dan niet al veel eerder gearresteerd? Zomaar wat vragen..
Op het andere forum.Waar heb je gelezen dat ie gearresteerd zou zijn?
In ieder geval nog niet in de Geleenstraat gezien.Is Rebecca van geleenstraat 51 k1 vandaag aanwezig.
Hoe ziet ze eruit en op welk nummer is ze te vindenKrasi, blonde milf in de geleenstraat. Die kan heel goed tongzoenen
jazekerHeeft iemand dezer dagen Sabrina (Geleenstraat 110) nog overdag gezien?
ze werkt in de doub nr 12. haar vriendin van 51k6? ook. net gespotIn ieder geval nog niet in de Geleenstraat gezien.
is niet veel beter geworden.Weet iemand of geleenstraat nog druk is? Laatst een maand geleden bezocht in de avond er was bijna geen dame meer die werkte
Zelfs die passage en hunsestraat helemaal was dicht gesloten. Weetnie hoe het nu daar is twijfel om te gaan of om thuis te blijvenis niet veel beter geworden.