Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn heb je er nog een aan een nadere inspectie onderworpen?weet iemand wie die mooie slanke blonde dame is op 29k3 ze staat rechts naast de donkere dame heb haar nog niet eerder gezien mooi gezichtje
de mooie Ruby en Ariana waren aanwezig bij 4k4
de kleine Irina en buurvrouw bij 5K1
de mooie helena stond bij 16k1 en op 16K2 Andra achterin op 16k5 stond Jessica
Erica heb ik helaas niet gezien bij 24k2
stond wel een nieuwe dame uit de geleen klein van stuk en rechts achterin stond tot mijn verbazing de andere kleine Erica leuk gezichtje bij 77k3 beetje verstopt ze stond vroeger op 30k2
nee helaas nog niet broeder ik wilde die nieuwe blonde testen, maar twijfelde ging helaas niet door gemiste kans denk ikEn heb je er nog een aan een nadere inspectie onderworpen?
ik heb daar een paar jaar geleden ook eens een lekkere blonde meid gezien, redelijk lang was ze.nee helaas nog niet broeder ik wilde die nieuwe blonde testen, maar twijfelde ging helaas niet door gemiste kans denk ik
Ik ben er geweest. Ze heet Betty, Roemeens lekkertje van 22 jaar. Idd een mooi gezicht, zachte huid en zeer smakelijk kutje en kontje. De ervaring kan beter. Ze doet niet heel actief mee en zegt geen woord. Je moet zelf het initiatief nemen bij deze dame, maar ik kan haar wel aanraden, voor 1 keertje.weet iemand wie die mooie slanke blonde dame is op 29k3 ze staat rechts naast de donkere dame heb haar nog niet eerder gezien mooi gezichtje
dank je broeder @Dexter ik ga haar zeker testenIk ben er geweest. Ze heet Betty, Roemeens lekkertje van 22 jaar. Idd een mooi gezicht, zachte huid en zeer smakelijk kutje en kontje. De ervaring kan beter. Ze doet niet heel actief mee en zegt geen woord. Je moet zelf het initiatief nemen bij deze dame, maar ik kan haar wel aanraden, voor 1 keertje.
Is ze nu aanwezig?De laatste tijd werkt Alex/Anna vaak op vrijdag, maar vandaag niet.
Nee, Alex/Anna is vandaag ook niet aanwezig.Is ze nu aanwezig?
Monica is niet onverzorgd, in tegendeelWas vorige week op zoek naar de veel beschreven Monica , de Braziliaanse vlag en het naambordje op het raam maar achter het raam zat een onverzorgde ongeveer zestigjarige dikke vrouw met pantoffels aan.
Is dat haar of niet want als dat Monica is hoef ik mezelf de moeite te besparen om nogmaals de Doubletstraat te bezoeken want wat ik begreep uit de beschrijvingen die ik gelezen heb zou zij een opgekalefaterde milf zijn die goeie dienstverlening zou bieden.
Ik weet alleen dat de blonde Sara met bril daar nu werkt.Heeft iemand al ervaring met de dames die in de "nieuwe" kamers zitten naast de korte passage? Zag dat er ook nu een bovenverdieping in gebuik is. Kent iemand toevallig de DVP die daar gisterenavond boven stond? Zwart haar en cury.
Welke straat?Heeft iemand al ervaring met de dames die in de "nieuwe" kamers zitten naast de korte passage? Zag dat er ook nu een bovenverdieping in gebuik is. Kent iemand toevallig de DVP die daar gisterenavond boven stond? Zwart haar en cury.
is dat dezeweet iemand wie die mooie slanke blonde dame is op 29k3 ze staat rechts naast de donkere dame heb haar nog niet eerder gezien mooi gezichtje
de mooie Ruby en Ariana waren aanwezig bij 4k4
de kleine Irina en buurvrouw bij 5K1
de mooie helena stond bij 16k1 en op 16K2 Andra achterin op 16k5 stond Jessica
Erica heb ik helaas niet gezien bij 24k2
stond wel een nieuwe dame uit de geleen klein van stuk en rechts achterin stond tot mijn verbazing de andere kleine Erica leuk gezichtje bij 77k3 beetje verstopt ze stond vroeger op 30k2
is dat deze
New in town
Welcome on my page...my name is Sarah I'am sweet girl and verry hot, I'am independent and 100% realy...www.kinky.nl
die stond daar ook maanden geleden
ja dat klopt broeder die ken ik ook stond vaak daar nee deze is 10 x mooier en jonger echt leuk gezichtje slank lichaam en klein ik heb nu al spijt dat ik haar niet heb getestis dat deze
New in town
Welcome on my page...my name is Sarah I'am sweet girl and verry hot, I'am independent and 100% realy...www.kinky.nl
die stond daar ook
denk dat paulus dat wel kan herleiden aan zijn boodschapppenlijstjes.Zijn er vrouwen in de Haagse straten die doen aan poep/plas seks?
heb daar vorige maand ook een lolita gezien. meen beetje rood haar en sproetjes. ik ga zo wel ff kijken.ja dat klopt broeder die ken ik ook stond vaak daar nee deze is 10 x mooier en jonger echt leuk gezichtje slank lichaam en klein ik heb nu al spijt dat ik haar niet heb getest![]()
Met plas zullen de meeste sm/kinky dames geen probleem hebben. Poep, geen idee.Zijn er vrouwen in de Haagse straten die doen aan poep/plas seks?
Hallo,
Wie weet hoe de goed lachse dame heet die op hunse 51 K3 staat.
Had m'n kruit al verschoten maar lachte lief en lokte me naar het raam.
Spijt dat ik niet ff overgestoken ben achter af voor een praatje…
Wie weet het ?
in de doub. haar gezien. gezicht is chago nu in elk geval. 3 man liet ze net voor het raam staan en ze negerde ze. ik sla vandaag over.denk dat paulus dat wel kan herleiden aan zijn boodschapppenlijstjes.
heb daar vorige maand ook een lolita gezien. meen beetje rood haar en sproetjes. ik ga zo wel ff kijken.
Die bedoelde hij niet, volgens mij bedoeld hij een slanke jonge dame met tatoeages op haar been en heeft ze donker en krullend haar![]()
Recensie - Elvira/Didi, Den Haag, Hunsestraat 51 K3 (vh k4)
Voor mijn eerste keer wandelen in ruim 7 jaar besloten om bij een rondje te lopen in Den Haag. Mijn oog viel al snel op het prachtige lichaam van Didi. Extreem zachte, heerlijk grote borsten die prachtig staan zonder BH aan. Ik kwam langs voor enkel pijpen (met) en aftrekken. Ik mocht lekker aan...www.girlsreview.nl
Nee geen donker krullend haar Raoel.Die bedoelde hij niet, volgens mij bedoeld hij een slanke jonge dame met tatoeages op haar been en heeft ze donker en krullend haar
Geen idee , maar als het zo zal zijn alleen gevend denk ikZijn er vrouwen in de Haagse straten die doen aan poep/plas seks?