Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
weet iemand wie die mooie slanke blonde dame is op 29k3 ze staat rechts naast de donkere dame heb haar nog niet eerder gezien mooi gezichtje

de mooie Ruby en Ariana waren aanwezig bij 4k4
de kleine Irina en buurvrouw bij 5K1
de mooie helena stond bij 16k1 en op 16K2 Andra achterin op 16k5 stond Jessica
Erica heb ik helaas niet gezien bij 24k2
stond wel een nieuwe dame uit de geleen klein van stuk en rechts achterin stond tot mijn verbazing de andere kleine Erica leuk gezichtje bij 77k3 beetje verstopt ze stond vroeger op 30k2

weet iemand wie die mooie slanke blonde dame is op 29k3 ze staat rechts naast de donkere dame heb haar nog niet eerder gezien mooi gezichtje

stond wel een nieuwe dame uit de geleen klein van stuk en rechts achterin stond tot mijn verbazing de andere kleine Erica leuk gezichtje bij 77k3 beetje verstopt ze stond vroeger op 30k2
En heb je er nog een aan een nadere inspectie onderworpen?

Ik ben er geweest. Ze heet Betty, Roemeens lekkertje van 22 jaar. Idd een mooi gezicht, zachte huid en zeer smakelijk kutje en kontje. De ervaring kan beter. Ze doet niet heel actief mee en zegt geen woord. Je moet zelf het initiatief nemen bij deze dame, maar ik kan haar wel aanraden, voor 1 keertje.

Heeft iemand al ervaring met de dames die in de "nieuwe" kamers zitten naast de korte passage? Zag dat er ook nu een bovenverdieping in gebuik is. Kent iemand toevallig de DVP die daar gisterenavond boven stond? Zwart haar en cury.

Was vorige week op zoek naar de veel beschreven Monica , de Braziliaanse vlag en het naambordje op het raam maar achter het raam zat een onverzorgde ongeveer zestigjarige dikke vrouw met pantoffels aan.

Is dat haar of niet want als dat Monica is hoef ik mezelf de moeite te besparen om nogmaals de Doubletstraat te bezoeken want wat ik begreep uit de beschrijvingen die ik gelezen heb zou zij een opgekalefaterde milf zijn die goeie dienstverlening zou bieden.
Monica is niet onverzorgd, in tegendeel 🤷 wellicht is dit iemand anders, want monica is echt wel verzorgd

Heeft iemand al ervaring met de dames die in de "nieuwe" kamers zitten naast de korte passage? Zag dat er ook nu een bovenverdieping in gebuik is. Kent iemand toevallig de DVP die daar gisterenavond boven stond? Zwart haar en cury.
Ik weet alleen dat de blonde Sara met bril daar nu werkt.

is dat deze

die stond daar ook
is dat deze

die stond daar ook maanden geleden

Zijn er vrouwen in de Haagse straten die doen aan poep/plas seks?
denk dat paulus dat wel kan herleiden aan zijn boodschapppenlijstjes.
ja dat klopt broeder die ken ik ook stond vaak daar nee deze is 10 x mooier en jonger echt leuk gezichtje slank lichaam en klein ik heb nu al spijt dat ik haar niet heb getest :(
heb daar vorige maand ook een lolita gezien. meen beetje rood haar en sproetjes. ik ga zo wel ff kijken.

Hallo,

Wie weet hoe de goed lachse dame heet die op hunse 51 K3 staat.
Had m'n kruit al verschoten maar lachte lief en lokte me naar het raam.
Spijt dat ik niet ff overgestoken ben achter af voor een praatje…

Wie weet het ?

Hallo,

Wie weet hoe de goed lachse dame heet die op hunse 51 K3 staat.
Had m'n kruit al verschoten maar lachte lief en lokte me naar het raam.
Spijt dat ik niet ff overgestoken ben achter af voor een praatje…

Wie weet het ?

denk dat paulus dat wel kan herleiden aan zijn boodschapppenlijstjes.

heb daar vorige maand ook een lolita gezien. meen beetje rood haar en sproetjes. ik ga zo wel ff kijken.
in de doub. haar gezien. gezicht is chago nu in elk geval. 3 man liet ze net voor het raam staan en ze negerde ze. ik sla vandaag over.
rebecca v geleen stond op doub12

Laatst bewerkt:
Die bedoelde hij niet, volgens mij bedoeld hij een slanke jonge dame met tatoeages op haar been en heeft ze donker en krullend haar

Terug
Bovenaan Onderaan