Fausto
Meubelstuk
- 1.171
- 03/08/24
- 1.523
ik heb wel eens rare luchtjes geroken in de stenen passage.Geen idee , maar als het zo zal zijn alleen gevend denk ik![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenik heb wel eens rare luchtjes geroken in de stenen passage.Geen idee , maar als het zo zal zijn alleen gevend denk ik![]()
Vrijdag avond zat er wel op hunsestraat 51 k3 een een slanke jonge dame met donker krullend haarNee geen donker krullend haar Raoel.
Elvira / Didi voldoet aan de beschrijving! Bedankt, ik ga zeker eens bij haar naar binnen![]()
De Doublet, de 'nieuwe' kamers waarbij de inrichting meer paars/blauw van kleur is en er een discobal aanwezig is.Welke straat?
Deze dame recent nog gezien of weet iemand waar ze nu werkt?Alina van Geleenstraat 110 k2 is weer terug.
Wat ik achter het raam zag zitten was absoluut niet om te zeggen dat is een verzorgde vrouw maar echt het tegendeel.Monica is niet onverzorgd, in tegendeelwellicht is dit iemand anders, want monica is echt wel verzorgd
Krasi, blonde milf in de geleenstraat. Die kan heel goed tongzoenenWelke dame in Geleen/Doublet is het best voor goed tongzoenen?
Dat kan niet anders, ze is weer terug.Ik vermoed dat dat Lady M. was. is geen topic van.
Is toch nooit anders geweest in de Doublet?Dat ze ouder is wist ik maar wat daar met haar Action pantoffels achter het raam zat was wel een schok.Sommige mensen schijnen met hun schrijven een Lada op een BMW willen laten lijken en smaken verschillen maar vond het echt schokkend wat ik zag.
Doubletstraat, en vragen bij de dames. Maakt het je helemaal niet uit wat voor gezicht erop zit?Nogmaals de vraag aangezien er heel veel reviews zijn...
Ik kom niet uit DH en nooit bij de ramenbuurt geweest daar.
Weet iemand waar ik een rijpe dame kan vinden die pzc doet en liefst cim ook in Den Haag?
Hoor het graag!
Lijkt mij wel fijn om enigszins een verzorgde oudere vrouw te zien haha.. dus normaal gezicht, lichaam mag beetje gezet zijn.Doubletstraat, en vragen bij de dames. Maakt het je helemaal niet uit wat voor gezicht erop zit?
Klinkt als een klusje voor ClaudiaMaar ze mag lekker hoerig zijn, zolang het echt maar zo een hele slordige pijpbeurt is.
Topper! Ik zal speciaal voor jou een verslagje maken als het mij lukt haar te pakken (te krijgen).Klinkt als een klusje voor Claudia