gerjan1980
Newbie
- 1
- 12/12/23
- 0
Is dit Fleur/Nina, die vroeger ook in Woerden privé ontvangst deed? Ben haar nr kwijt. Echt een topper.Fleur is aanwezig, Hunsestraat 37 k3.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs dit Fleur/Nina, die vroeger ook in Woerden privé ontvangst deed? Ben haar nr kwijt. Echt een topper.Fleur is aanwezig, Hunsestraat 37 k3.
Dat ze ouder is wist ik maar wat daar met haar Action pantoffels achter het raam zat was wel een schok.Sommige mensen schijnen met hun schrijven een Lada op een BMW willen laten lijken en smaken verschillen maar vond het echt schokkend wat ik zag.
Sorry ieder zijn ding maar zoals dat eruit zag heb ik in mijn twintig jaar dat ik in Brazilië heb gewoond nog niet als schoonmaakster in een hoerenhuis gezien.snap ik. Mijn beeld is een verzorgde milf met hoge hakken in zwart jurkje en voor ze naar boven loopt hakken uit doet en op kousen naar boven daar weer andere aan doet. Misschien had ze een off Day
Ze zal misschien best goed mannen kunnen verwennen, maar het oog wilt ook wat.Sorry ieder zijn ding maar zoals dat eruit zag heb ik in mijn twintig jaar dat ik in Brazilië heb gewoond nog niet als schoonmaakster in een hoerenhuis gezien.
Misschien zijn het de pantoffels die het hem doen bij sommige wandelaars.Ze zal misschien best goed mannen kunnen verwennen, maar het oog wilt ook wat.
Hoop dat ze er morgen isIs dit Fleur/Nina, die vroeger ook in Woerden privé ontvangst deed? Ben haar nr kwijt. Echt een topper.
niet alleen de pantoffels, maar ieder zijn meug.Misschien zijn het de pantoffels die het hem doen bij sommige wandelaars.
Een beetje temeier gaat toch niet op haar panty pezen.niet alleen de pantoffels, maar ieder zijn meug.
ik heb al wel een paar van die temeiers gezien, die op de fiets aan kwamen rijden. zelfs Coco. zag ik op de racefiets.Het wordt steeds gekker op deze aardbol , vandaag of morgen worden ze nog opgehaald door een snorder met een scootmobiel met spoilers.
Vandaag Geleenstraat 98 k2.Fleur is aanwezig, Hunsestraat 37 k3.
En Alex ook aanwezig?Betty is aanwezig, Hunsestraat 51 k7.
Ok, bedankt.Nee, die werkt de laatste tijd niet meer op donderdag.
ze laat zich niet meer in haar anus neuken voor 50 eur.Alexa/Anda is weer terug, Geleenstraat 122 k6.
Los van het bovenstaande vraag ik me ook af of ze ook de avonddienst werkt? Weet jij dat toevallig @Paulus2Alexa/Anda is weer terug, Geleenstraat 122 k6.
ze stopt dacht ik rond 5Los van het bovenstaande vraag ik me ook af of ze ook de avonddienst werkt? Weet jij dat toevallig @Paulus2
Doubletstraat is verspilde moeite of je moet de wanhoop nabij zijn , wat een bende.Welke toppers werken vrijdag middag en zijn het bezoeken waard in de Geleen ? Doublet mag ook maar daar heb ik nog nooit iets gevonden.
Ik heb haar al een tijd niet gezien. Ook afgelopen woensdag was zij er niet, volgens mij.Weet iemand of Carmen in de witte passage weer aan het werk is ? Schilt me anders weer een ritje naar de doubletstraat vind de bezetting de laaste tijd erg tegen vallen
De laatste tijd werkt Alex/Anna vaak op vrijdag, maar vandaag niet.Ok, bedankt.
Wellicht donderdag met vrijdag geruild...