Is er een link naar trio berichten?Ik heb het daar weggehaald omdat het al overspoeld wordt door slow Chat berichten .
Je kan het ook in het trio topic vragen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs er een link naar trio berichten?Ik heb het daar weggehaald omdat het al overspoeld wordt door slow Chat berichten .
Je kan het ook in het trio topic vragen.
Welke van de vier kamers boven?Weet iemand wie de zwartharige dame op Hunse 37 boven is, was vandaag aanwezig. Volgens mij redelijk lang 35+ ?
maandag is meestal wel rustig in de doubie omdat de dames ook zaterdag + zondag werken nemen de meeste vrij op maandag en soms ook nog dinsdagGoeiemiddag..
Is het vanavond de moeite om naar Geleen of Doublet te gaan omdat het maandagavond is begreep dat dat wat minder druk was ??
Als je 1 dame v sex of sm zoekt, dan is het altijd de moeiteGoeiemiddag..
Is het vanavond de moeite om naar Geleen of Doublet te gaan omdat het maandagavond is begreep dat dat wat minder druk was ??
Paulus melde vorige week dat ze aanwezig was.Goedemorgen liefhebbers, weet iemand of Fleur nog actief is in de Geleen?
Paulus, komt dus niet meer in DH voorlopig?Kelly BB werkt momenteel in Amsterdam in de Barndesteeg 1 van donderdag t/m zondag
Denk jij dat de prostitutiewereld afhankelijk is van de islam?Het zal allemaal na de ramadan wel weer beter worden. Wat denken jullie?
Nee maar een deel van de klanten zijn islamitisch natuurlijk, dan hebben de dames minder klandizie.Denk jij dat de prostitutiewereld afhankelijk is van de islam?