Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan ik toch niet begrijpen dat er hoerenlopers zijn die cadeautjes kopen en bossen bloemen voor die temeiers want ze draaien zich om en hun hoofd is toch weer bij de volgende geilzak om die zijn centen uit zijn zak te trekken en gelijk hebben ze want daar spelen ze de hoer voor.
paar jaar geleden een knaap gezien van een jaar of 19 in de geleen in een pak met een bosbloemen in zijn handen een uur wachtend voor het raam. tsja…veel wandelaars lagen in een deuk. het leven is vallen en opstaan.

Kan ik toch niet begrijpen dat er hoerenlopers zijn die cadeautjes kopen en bossen bloemen voor die temeiers want ze draaien zich om en hun hoofd is toch weer bij de volgende geilzak om die zijn centen uit zijn zak te trekken en gelijk hebben ze want daar spelen ze de hoer voor.
Ik koop regelmatig een flesje parfum of een bloemetje voor ze.
Er zijn echt dames die dit heel erg waarderen.

Weet iemand hoe die dame met fitte body en zwarte bikini heet doubletstraat 12 k2? Ze.staat vaak naast die.dame met grote kont bril en veel tatoeages? Volgens mij heet die met dikke kont. Kim maar de vriendin van haar naam weet ik niet ?

Laatst bewerkt:
paar jaar geleden een knaap gezien van een jaar of 19 in de geleen in een pak met een bosbloemen in zijn handen een uur wachtend voor het raam. tsja…veel wandelaars lagen in een deuk. het leven is vallen en opstaan.
hij kan beter wat beter zijn best doen in de kroeg. Op die leeftijd al naar de hoeren ?
Ja kan misschien kloppen broeder iets langer dan schouder haar en een wolf tatoeages op haar onderkant benen. Geen buikje en ook 50 minimaal
Doublet 12 is wel op eigen risico, die dames staan niet zo heel goed bekend.

In een pak en bloemen is wel wat overdreven (topic verliefd op een DVP?) maar het is toch goed om de relatie met je vaste dame goed te houden. Je hebt te maken met een persoon die je na een tijd wel een beetje kent. Als ik een verre reis ging maken vroegen ze wel eens of ik wat mee wou nemen. Dat doe je dan, geen grote bedragen. Natuurlijk spelen de dames een rol, na jou de volgende net zo. Dat is klantenbinding, zoals iedereen die een service verleent. Maar zo is het wel leuker. Geen illusies, later willen ze er niet meer aan herinnerd worden. Ik denk dat als ik ze dan nog eens ergens anders zou tegenkomen ze je negeren.

misschien nog leuk om te delen aan de persoon die vorige week zondag gele bloemen aan de blonde dame op doub 16k1 heeft gegeven. ze pleurde ze zo in de afvalbakken aan de overkant.

beter volgende keer er een biertje van kopen.
Wel heel erg ondankbaar.
Maar meneer die dit gaf gele bloemen geel is de kleur van de haat koop liever witte of rode rozen

En een bloemetje op internationale vrouwendag stellen oostblok dames zeer op prijs maar koop geen geel.

Terug
Bovenaan Onderaan