Fausto
Meubelstuk
- 1.045
- 03/08/24
- 1.318
ik kan mij daar ook niks bij voorstellen, je maakt je zelf alleen maar belachelijk.Kan ik toch niet begrijpen dat er hoerenlopers zijn die cadeautjes kopen en bossen bloemen voor die temeiers
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenik kan mij daar ook niks bij voorstellen, je maakt je zelf alleen maar belachelijk.Kan ik toch niet begrijpen dat er hoerenlopers zijn die cadeautjes kopen en bossen bloemen voor die temeiers
Ieder z'n ding. Achter de ramen zou ik t niet snel doen, maar bij een privé dame snap ik wel.ik kan mij daar ook niks bij voorstellen, je maakt je zelf alleen maar belachelijk.
Ieder z'n ding. Achter de ramen zou ik t niet snel doen, maar bij
Wat andere mensen erover denkenIeder z'n ding. Achter de ramen zou ik t niet snel doen, maar bij een privé dame snap ik wel.
paar jaar geleden een knaap gezien van een jaar of 19 in de geleen in een pak met een bosbloemen in zijn handen een uur wachtend voor het raam. tsja…veel wandelaars lagen in een deuk. het leven is vallen en opstaan.Kan ik toch niet begrijpen dat er hoerenlopers zijn die cadeautjes kopen en bossen bloemen voor die temeiers want ze draaien zich om en hun hoofd is toch weer bij de volgende geilzak om die zijn centen uit zijn zak te trekken en gelijk hebben ze want daar spelen ze de hoer voor.
Ik koop regelmatig een flesje parfum of een bloemetje voor ze.Kan ik toch niet begrijpen dat er hoerenlopers zijn die cadeautjes kopen en bossen bloemen voor die temeiers want ze draaien zich om en hun hoofd is toch weer bij de volgende geilzak om die zijn centen uit zijn zak te trekken en gelijk hebben ze want daar spelen ze de hoer voor.
Ja kan misschien kloppen broeder iets langer dan schouder haar en een wolf tatoeages op haar onderkant benen. Geen buikje en ook 50 minimaalis ze klein met zwart haar broeder @Amar ? ik ken wel Alisa klein van stuk leuk gezichtje, maar ik weet niet of je die bedoeld broeder
hij kan beter wat beter zijn best doen in de kroeg. Op die leeftijd al naar de hoeren ?paar jaar geleden een knaap gezien van een jaar of 19 in de geleen in een pak met een bosbloemen in zijn handen een uur wachtend voor het raam. tsja…veel wandelaars lagen in een deuk. het leven is vallen en opstaan.
Doublet 12 is wel op eigen risico, die dames staan niet zo heel goed bekend.Ja kan misschien kloppen broeder iets langer dan schouder haar en een wolf tatoeages op haar onderkant benen. Geen buikje en ook 50 minimaal
Ja, ze is aanwezig.Weet iemand of Alexa van Geleenstraat 122 (nog) aanwezig, of alweer richting huis vertrokken is ??
Perla zal inmiddels wel getrouwd zijn@Zaankantje met je geweldige connecties.....heb je wel eens aan Nicole gevraagd of Perla ooit nog terugkomt?
Om iets te doen aan het te kort aan.mooie donkere dames.
En drones besturenIk ben vooral goed in het lopen langs ramen.