Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedenavond heren,

Vroeger (een jaar of 5-6) geleden was ik een fervent bezoeker van de Doubletstraat. Ben er inmiddels al jaren niet meer geweest vanwege een vaste relatie. Ik heb daarvoor geweldige tijden gekend met Gina, Amy/Daisy, Alina en haar zus Diana.
Inmiddels is het zo dat ik weer kan gaan wandelen en heb zin om een van de bovengenoemde dames te ontmoeten maar zoals jullie begrijpen zijn hun 06-nummers niet meer in gebruik.
Mijn voorkeur gaat uit naar Alina (ze stond regelmatig op nummer 1 volgens mij ook k1). Weet iemand wellicht of ze vanavond aanwezig is of weet iemand wat haar werkdagen zijn?

Info over de andere dames is ook uiteraard welkom.
Mijn dank is groot!!

Diana (de jongere zus) staat tegenwoordig bij 40 k5.

Alina staat nog bij 1. Ik weet niet op welke dagen ze precies werkt maar ze begint meestal rond 13:00. Maar volgens mij werkt ze vrijwel iedere dag, ik zie haar bijna altijd.
Thanks Dexter! Goed om te weten.
Van Alina weet ik idd nog dat ze begint rond het middag en eindigt rond middernacht. Kon haar vroeger makkelijk mobiel bereiken maar helaas nu dus niet meer. Ik ga vanavond maar eens de proef op de som nemen.

Het was vroeger altijd lachen toen ze naast elkaar stonden. Via de 'achterdeur' kon ik haar zus altijd nog even groeten als ze vrij was. Waren prachtige tijden met die twee :D

Hallo medewandelaars.
Ik liep vandaag even door de doub, mijn oog viel wel op een blonde dame, stond in een van de kamers van 3.
Ze stond daar verder vrij alleen, blond, 175 ongeveer, licht gebruind, redelijk goed atletisch gebouwd met wat lichte tatoos meen ik!
Het was rond 14.30 iemand een idee wie dat zou kunnen zijn!

Hallo medewandelaars.
Ik liep vandaag even door de doub, mijn oog viel wel op een blonde dame, stond in een van de kamers van 3.
Ze stond daar verder vrij alleen, blond, 175 ongeveer, licht gebruind, redelijk goed atletisch gebouwd met wat lichte tatoos meen ik!
Het was rond 14.30 iemand een idee wie dat zou kunnen zijn!
Je hebt haar zien staan dan kon je dat toch allemaal zelf aan haar vragen?

Terug
Bovenaan Onderaan