Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eroxx

Donderdag 24 april

Masquerade xTreem Party (11:30 - 18:00 uur)

Er werd veel volk verwacht vandaag. Er was veel volk! Ik moest zelfs aanschuiven aan de balie, de ganse hal stond vol met mensen.
Bij binnenkomst in de dancing rond 12:45 uur overal al actie, Fluo, yes she's back! Mensen, let ook even op haar tattoo in de buurt van haar poes!
Fluo dus, op de grote poef, dancing, vriend meegebracht, verschillende mannen rond haar, neukend, pijpend, pik in handje. Mensen het was 12:45 uur en er kwam gewoon iemand spontaan klaar in de nabijheid van Fluo, het cum gutste uit zijn harde pik en druppelde op de grote poef, gewoon door de blik van Fluo. Ha! Achter de dancing, Nawelle, bedolven onder een deel mannen, de ganse vloer vol met condoomverpakkingen waar een stukje van is afgebeten, zij opent die altijd met haar mond. In de witte zetel werd er geneukt, in de zwarte zetels tegen de rokersruimte, aan het neuken, de witte zetel op het verhoog, yep, van hetzelfde, naar achter naar de ero-ruimtes, ook ongeveer in elke ruimte zat wel ergens een pik in een poesje, behalve de grote poef, niemand. The pussycat (traliekooi), daar werden de katjes in het donker geknepen, het licht was stuk
Hier was een T-Girl in volle actie met een stuk of 7 jongens, pikken werden een voor gepijpt, zouden de jongens het hebben doorgehad daar in het donker, ik twijfel :sneaky:. Het waren eerder katers die daar geknepen werden. Ohja, er stond ook een bed in de disco naast de grote poef. Alle toppers van koppels waren er wel ongeveer. Veel aanwezigen met masker en cape ( Masker & cape zijn aan de balie te verkrijgen). Bijna 13:30 uur, tijd voor ritueel nr.1...Masq2.jpg

Getaffel met Fluo
...meisjes komen achter mekaar binnen met cape en masker, dit wordt uitgedaan door 'Oortjes', kleine show, meisjes worden toegewezen aan de neuk/pijp plek. Ik stond langs de gynaecoloogstoel, hier lag een oudere man in te wachten, benen open. Ik zeg : je zal dadelijk moeten plaatsmaken hoor. Mah nee, dat ze maar komt. Meestal wordt Fluo wel aangewezen door 'de pater' om in de stoel te gaan liggen, nu dus ook. Tsja, die wou niet op staan die man, hij wou dat Fluo bovenop hem kwam liggen. Uiteindelijk dan toch plaatsgemaakt, met een totaal niet harde pik tussen Fluo haar benen, condoom die niet fatsoenlijk om wou gaan, toch proberen om Fluo te neuken, en dan nog redelijk lang ook. Terwijl rondom de stoel een deel harde pikken in gereedheid stonden, na een tijdje hield hij het toch voor bekeken. Ik hield Fluo's poesje open, pik van een harde kandidaat schoof erin , neuken, sommige kwamen vrij snel, anderen namen geruim hun tijd, nieuwe pik, poesje open, pik erin, en opnieuw,.. opnieuw...hola plotseling een echte 'Pussydestroyer', een serieus grote pik, ja, die heeft Fluo eens even door mekaar geschud. Ondertussen natuurlijk overal actie, op het bed hadden een paar dames plaatsgenomen, hier kon je lekker in het mondje gaan spuiten volgens de DJ, dat werd uiteraard zonder aarzeling gedaan, meisjes in de kooi, meisje op de grote poef. Yep, orgie 1 was gestart. Tijdens 2de ritueel Fluo weer in de stoel, weinig neukbare kandidaten, ik tussen de ver opgesperde benen gaan staan, met poesje spelen, deel toeschouwers die geen aanstalten maakten om haar te neuken, mijn pik half hard, Fluo : moet ik je pijpen? Dan kom ik uit de stoel. Zij uit de stoel op haar knieën, pik redelijk hard gekregen, rubber zonder glij, heerlijk in poesje, ook enkele malen op poesje geslagen met pik terwijl ik de klit vasthad, ik had haar trouwens gemist, daarna heeft haar vriend haar nog stevig afgeneukt terwijl ik het poesje openhield.Masq1.jpg

DP vlak langs Captain Solo
Ook ergens in de namiddag, een gekreun, een gehijg, achter aan het bed, achter de disco, Nawelle in volle actie op het bed, maar wat grappig was, in de witte zetel waar Captain Solo post vat, om een oogje in het zeil te houden op zijn Nawelle, daar waren ze met 2 mannen en een vrouw een DP aan het doen, dus zo vlak naast hem, CapT. Solo bleef onverstoorbaar koelbloedig. Djezus, die werd daar stevig in het kontje genomen, en geen gewone pik, een 'ass-destroyer', vandaar dat heftige gekreun. Dat meisje heeft de ganse namiddag op alle plaatsen doorheen de Eroxx pik gehad, alle beschikbare openingen zijn met momenten, nee niet met momenten, continu opgevuld geweest.

Te strak. Veel te strak!
Een ouder koppel, bi, wel geregeld daar, waren bezig in de ruimte met de ovalen nissen, de man wuifde naar me dat ik erbij moest komen, nu die vrouw kan ook voortreffelijk pijpen, dus liet ik haar maar effe begaan, tot ik megahard was. Wil je bovenop me komen zitten vroeg ik haar, het was troowens de eerste keer dat ik ze zou gaan neuken, meestal blijft het bij pijpen. Met de pik van haar man in mijn hand kwam ze bovenop me; Verrek, die was strak, te strak voor mijn pik. Ik zeg, op de knieën, dat gaat gemakkelijker. Niks dus, even strak, ongemakkelijk strak voor mijn pik, pijnlijk ongemakkelijk zelfs. Nog nooit meegemaakt zo strak. In het vervolg enkel pijpen!

Nawell's poesje
Achter grote poef, halverwege de middag, Nawelle weer in volle actie, ik plaatsgenomen op de leuning van de witte zetel, CapT. Solo aan de andere kant, verschillende jongens tegelijk bezig met Nawelle. In de tralie kooi, een kleine blonde met zwarte High Heels bezig met een deel mannen, die is trouwens de ganse namiddag in alle kamers zowat geweest, dat is een hevig knap cum sletje. Paar mannen rond Nawelle, ik afgewacht tot er nog maar 1 meer was, ik naar haar toe en zelfs voor dat ik er al was trok ze me tot bij haar aan mijn pik, precies al zat ze er op te wachten. Bwaaa, wat doet die dat toch zalig, zo met passie op je pik zuigen, precies alsof het haar eerste is van de dag. Ik haar aan het strelen tijdens het pijpen, en het kon blijkbaar niet snel genoeg gaan, ze wou me voelen, dus de pik die in haar poesje zat kon beschikken, een blik met die ogen, zo van, alé hup jij, pik in poes, nu! Langs achter, doggy, pik er helemaal in, en helemaal erin laten zitten, niet op en neer bewegen, haar rug vastnemen en masseren, met je vingers over haar ruggengraat, zachtjes in en uit, niet gelijk een zot beginnen rammen, heeft ze niet graag, dan heb je snel afgedaan. Klitje in hand, tietjes in handen, heerlijk, uitzonderlijk lang voor haar doen haar weer mogen neuken. Stukje later al in de namiddag: Nawelle nog steeds in actie, ze lag op haar rug en werd geneukt door een man die bovenop haar lag, ik moest bij haar komen, mijn pik zweefde boven haar hoofd, hij was zo hard dat ze hem niet kon plooien tot in haar mond, paar minuten later kwam die man kreunend klaar en kuste zelf Nawelle op haar buik. Hij er van af, daar lag ze, benen uit mekaar. Ik met min vinger voorzichtig door haar poes, en vlak erna een andere vinger, dit steeds sneller herhalend. Ondertussen al een volkstoeloop, die allen post vatten rond de poef, blijkbaar hadden ze het gevoel dat ze iets speciaals gingen zien, en ik denk ook wel dat ze dat hebben kunnen zien. Nog steeds gag ze zich volledig over aan me, 1 vinger door het poesje, toen het klitjes tussen 2 vingers en met een andere vinger over het klitje, ha, ze wist effe niet meer waar ze het had. Terug op haar knieën, rubber ver opengesperd tussen haar vinger in een beweging over mijn pik. Ik op mijn knieën langs achter in gereedheid, haar potje met glijmiddel genomen, over mijn eikel, en zachtjes heerlijk er helemaal in. Hoe sierlijk zat ze toch voor me, geweldig, ondertussen Linda en vriend, N. & H. en nog andere bekenden kwamen kijken. Mijn handjes waren overal, haar nek, rug, tietjes, kontje, ik heb geen plekje overgeslagen. Glijmiddel op mijn handje en richting klitje, ja, ik zag ze kijken van ongeloof richting CapT. Solo toen ik met 3 vingers zachtjes binnendrong in haar poesje terwijl mijn pik er nog in zat. Ja, dat was, het, dat had ik nog niet gedaan met haar, weer die blik naar haar man, een stralende blik, pik op en neer, vingers op en neer. Fuck mensen we waren geil. Ze was helemaal van mij en ik van haar, vingers eruit en zachtjes flap flap op het zachte klitje. met momenten had ze zelfs geen aandacht meer voor de pikken die voor haar klaar stonden. Na een tijdje, een behoorlijk lang tijdje, pik voorzichtig uit haar poesje, en mijn 3 vingers er terug in , trekhaakje, jaja, dat had ze ook graag. Voor degene die het spektakel gezien hebben, zo neuk je Nawelle ! Ha !

Cum tegen Linda haar been
Achter aan de gloryholes, een drukte van jewelste, Linda & vriend waren daar, weer een man die zich niet kon inhouden en zomaar gewoon losjes, niet gutsend, maar waarschijnlijk krachtig spuitend zijn cum tegen Linda haar been heeft gespoten. Foei.

Klaar voor de Fluo party
Later op de middag, achter op het bed achter de disco bar, ook weer een gezellige drukte , volk dat daar stond toe te kijken en voornamelijk wou deelnemen, ook niet verwonderlijk als je zag wie er geneukt werd op het bed. Jaja, K. van SaEr en N. van H. op het bed in volle actie. Ook wat te overweldigend voor de meisjes had ik de indruk. En een tip voor de geile jongens onder ons. Jullie moeten K. niet dwingen , haar hoofd vastnemen, om op jullie pik te zuigen. dan doet ze het juist niet. Maar jawel, een geweldig schouwspel. En wat een outfitjes hadden de 2 meisjes ook weer aan. Schitterend, een fluo lingerie pakje voor K. Geen gewoon ordinair, nee nee, dat heeft iets mogen kosten. Dat het maar snel Fluo party is. En dan de zwarte blinkende hoge laarzen, high heels die N. aan had, ja, dat is af hé mensen! Meer moet dat niet zijn.Naamloos.jpg

Pik zuigen
@Jazzman die graag mijn pik wil zuigen! Dat mag altijd, maar ik weet niet als ik er zondag ben. Ze geven mooi weer...

KitanaNew.png

Terug
Bovenaan Onderaan