Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeen idee, ik ga nooit overdag omdat s'nachts de bezetting beter is.
Ook meer het echte raambuurtsfeer meer rondlopende gespuis, dronkelappen en gekken
Dan heb ik het nog niet eens over je privacy die s'nachts beter wordt gewaarborgd.
#TeamNacht
Waarschijnlijk gaat dat over de Doubletstraat, want volgens mij is de bezetting in de Geleenstraat overdag beter dan 's-avonds.In de avond zijn er veel meer dames maar overdag is het leuker. Overdag is het lekker rustig en de dames zijn een stuk relaxter waardoor de gehele ervaring beter is. In de avond zijn er ook meer wandelaars en er hangt een soort spanning in de lucht en dat voel je bij veel dames als je binnen bent.
Ariana gaat binnenkort op vakantie (Roemenie) voor 3 weken. Klopt, die dame bij Andra zei vorige week tegen mij dat ze Russisch was, lange dame (ongv 170) met zwart haar en een leuke lach (ben dr naam kwijt), weet niet waar Andra heen is.ik heb Ariana gezien bij 4k3 en daarnaast op 4k4 ruby, ik liep toen door naar 16K2 dacht Andra daar aan te treffen stond ineens een andere dame?? Is Andra op vakantie of ook op een andere kamer gespot broeders ik hoor het graag?
Ook op de kamer links achterin waar Gabriela altijd staat stond ineens ook een andere dame?
de dame die ik heb gezien op 16k2 had bruin haar broeder niet zwart haarAriana gaat binnenkort op vakantie (Roemenie) voor 3 weken. Klopt, die dame bij Andra zei vorige week tegen mij dat ze Russisch was, lange dame (ongv 170) met zwart haar en een leuke lach (ben dr naam kwijt), weet niet waar Andra heen is.
Oke dan staat daar nu iemand anders dan vorige weekend want toen zag ik andra ook al nietde dame die ik heb gezien op 16k2 had bruin haar broeder niet zwart haar