Ik heb gisteren niet geteld, maar het waren er zeker wel 50.Dat is niet veel normaal zitten er wel snel 40 dvp minimaal
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb gisteren niet geteld, maar het waren er zeker wel 50.Dat is niet veel normaal zitten er wel snel 40 dvp minimaal
Die gaat het weer druk krijgen gezien de reviewsEva van Geleenstraat 126a k3 is weer terug.
Dat bedoel ik dus, men vergeet vaak te tellen wat bezet isIk heb gisteren niet geteld, maar het waren er zeker wel 50.
Ik kom daar niet om te tellen.Dat bedoel ik dus, men vergeet vaak te tellen wat bezet is
Als ik in de Geleenstraat ben dan ben ik daar omdat ik geil ben en wil neuken en niet om te tellen hoeveel ramen bezet zijn.Dat bedoel ik dus, men vergeet vaak te tellen wat bezet is
minus de dames met piemels. die telt paulus ook mee.Dat bedoel ik dus, men vergeet vaak te tellen wat bezet is
Dat lijkt mij logisch,gaat immer om totale bezetting sekswerkersminus de dames met piemels. die telt paulus ook mee.
Doe dan ook geen schatting.Als ik in de Geleenstraat ben dan ben ik daar omdat ik geil ben en wil neuken en niet om te tellen hoeveel ramen bezet zijn.
Nou vriendelijke collega daar kijk ik niet eens naar want dat zijn voor mij kerels en daar heb ik absoluut geen interesse in.minus de dames met piemels. die telt paulus ook mee.
Het ging trouwens om de avondbezetting.Als ik in de Geleenstraat ben dan ben ik daar omdat ik geil ben en wil neuken en niet om te tellen hoeveel ramen bezet zijn.
Als diegene 30 vrij laag vindt zou hij ze allemaal wekelijks eens een beurt moeten geven dan piept hij wel andersIk ook niet, maar ik globaal heb ik wel zicht wat er ongeveer zit en vind het genoemde aantal van 30 door een ander lid hier vrij laag.
Denk er dus net zo over , was gisteren in de Geleenstraat en later zag ik op deze site dat iemand vroeg hoe druk het was en heb een aantal geantwoord wat volgens sommige lezers niet klopte en dat geeft hun dan weer voer om berichten te sturen wat dan wel het juiste aantal is.Ik kom in de Geleenstraat om te neuken en niet om te tellen of te drooggeilen en als ik klaar ben dan ga ik weer weg.Waarom moet er geteld worden hoeveel dames er staan? Als wandelaar boeit mij het aantal echt niet, behalve welke dames er staan. Als een pooier is dat aantal natuurlijk wel interessant
Als ik gisteren het journaal zag is er hoop. Spanje wil heel veel extra latino's/ latina's de EU binnen halen om daar in het toerisme en de horeca te laten werken. Daarvan krijgen er vast weer een aantal een lift naar Den Haag. Op den duur goed voor de bezetting!
Denk er dus net zo over , was gisteren in de Geleenstraat en later zag ik op deze site dat iemand vroeg hoe druk het was en heb een aantal geantwoord wat volgens sommige lezers niet klopte en dat geeft hun dan weer voer om berichten te sturen wat dan wel het juiste aantal is.Ik kom in de Geleenstraat om te neuken en niet om te tellen of te drooggeilen en als ik klaar ben dan ga ik weer weg.
Nou de recensies tellen bij mij maar voor 50% max mee hoor behalve als er meerdere mensen een TMM signaleren. Ik heb echte toppers meegemaakt die andere zaten af te kraken en het # reviews zegt ook niets: dit kan bv allemaal 1 persoon zijn (denk hierbij aan de pooier of een verliefde wandelaar). Neem het allemaal met een korreltje zout maar niet teveel zout . Als de dames goede service verlenen, komen de klanten vanzelf terug!Het is zoals het is, beter meer recensies over de dames zelf zijn nodig