Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tellen hoeveel dames er staan te lonken hoeft geen goed beeld van de bezetting te geven. Wanneer er veel heren bezig zijn met een dame, dan doen die dames niet mee in de telling. Weinig dames of veel heren, in bijde scenarios staan er minder dames te lonken.

Waarom moet er geteld worden hoeveel dames er staan? Als wandelaar boeit mij het aantal echt niet, behalve welke dames er staan. Als een pooier is dat aantal natuurlijk wel interessant
Denk er dus net zo over , was gisteren in de Geleenstraat en later zag ik op deze site dat iemand vroeg hoe druk het was en heb een aantal geantwoord wat volgens sommige lezers niet klopte en dat geeft hun dan weer voer om berichten te sturen wat dan wel het juiste aantal is.Ik kom in de Geleenstraat om te neuken en niet om te tellen of te drooggeilen en als ik klaar ben dan ga ik weer weg.

haha nou nou we zullen t zien. Weetje wanneer een bezoek beter is? Als je ervoor zorgt dat je erzelf er op je best uitziet: dit verhoogt vaak de kans op een goede klik! Een goede bezetting interesseert me niets want je kunt ook 20 oma's erbij zetten maar geleen/ doublet is geen callcenter.
Als ik gisteren het journaal zag is er hoop. Spanje wil heel veel extra latino's/ latina's de EU binnen halen om daar in het toerisme en de horeca te laten werken. Daarvan krijgen er vast weer een aantal een lift naar Den Haag. Op den duur goed voor de bezetting!

Denk er dus net zo over , was gisteren in de Geleenstraat en later zag ik op deze site dat iemand vroeg hoe druk het was en heb een aantal geantwoord wat volgens sommige lezers niet klopte en dat geeft hun dan weer voer om berichten te sturen wat dan wel het juiste aantal is.Ik kom in de Geleenstraat om te neuken en niet om te tellen of te drooggeilen en als ik klaar ben dan ga ik weer weg.

Na het lezen van je bericht besloten om eens een kijkje te nemen. En volgens mij was jouw schatting, on point👌

Maar let niet teveel op reacties van lezers met juiste aantallen. Vermoed dat sommige wandelaars na een paar biertjes alles dubbel zien 😂

Het is zoals het is, beter meer recensies over de dames zelf zijn nodig
Nou de recensies tellen bij mij maar voor 50% max mee hoor behalve als er meerdere mensen een TMM signaleren. Ik heb echte toppers meegemaakt die andere zaten af te kraken en het # reviews zegt ook niets: dit kan bv allemaal 1 persoon zijn (denk hierbij aan de pooier of een verliefde wandelaar). Neem het allemaal met een korreltje zout maar niet teveel zout ;). Als de dames goede service verlenen, komen de klanten vanzelf terug!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan